אליפות אוסטרליה לא האירה פנים לישראליות, כאשר שחר פאר ויוליה גלושקו נפרדו מהגראנד סלאם הראשון של 2015 כבר בשלבי המוקדמות. עם זאת, הבוקר (רביעי) המשיך דודי סלע את היכולת הנהדרת שלו בטורניר כאשר גבר על לוקאס רוסול בסיבוב השני, 6:7, 7:5, 5:7, 3:6.

המחבט מס' 1 של ישראל השווה את הישג השיא שלו באליפות אוסטרליה הפתוחה מלפני חמש שנים, ולראשונה מאז 2009 עומד על שני ניצחונות באותו טורניר גראנד סלאם. בסיבוב הבא תחכה לסלע משוכה גבוהה הרבה יותר, בדמותו של רפאל נדאל, לאחר שהשור ממיורקה ניצח בחמש מערכות את טים שמיצ'ק.

הישראלי נהנה מתמיכה גדולה מהיציעים, שלא הפסיקו לעודד אותו ואף חגגו את הניצחון בשירת "התקווה". סלע לא הבריק במערכה הראשונה, אבל ניצל 19 שגיאות לא מחויבות של יריבו המדורג 30 בעולם כדי לנצח 6:7. גם הסט השני נראה בדרך לשובר שוויון, אבל בפיגור 6:5 נשבר דודי ורוסול השווה ל-1:1.

אחרי שנחלץ ממספר נקודות שבירה במערכה השלישית, הצליח סלע לשבור את הצ'כי שוב לפני שובר השוויון וחזר ליתרון עם 5:7. במערכה הרביעית כבר שלט הישראלי ביד רמה, השיג שלוש שבירות והפגין אופי כאשר רוסול הצליח לשבור בחזרה בפיגור 5:2 ונגד ההגשות. סלע מיד הגיב בשבירה נוספת ורץ לטלוויזיה לראות את יריבו הבא.