מכבי חיפה מארחת בשעה זו באצטדיון 'סמי עופר' מלא בכ-30 אלף אוהדים את את הפועל באר שבע (ישיר בספורט1 וב-HD) בתקווה לרשום ניצחון ראשון מאז הגיע לקבוצה המאמן מרקו בלבול ולגמול לאדומים על ההפסד בסיבוב הראשון (2:0).

מכבי חיפה נמצאת בתוך ארבעה ימים שעשויים לקבוע את גורלה של כל העונה. כאמור, מחר היא תפגוש בליגה את הפועל באר שבע וביום רביעי בשמינית גמר גביע המדינה בסמי עופר היא תארח את המוליכה בטבלה ומחזיקת גביע המדינה, הפועל קריית שמונה. הירוקים מדורגים בטבלה במקום ה–11 עם 20 נקודות, ולמעשה המרחק מהקו האדום עומד על 4 נקודות בלבד – אך גם כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון, המקום השישי, נמצא במרחק של 3 נקודות.
חלוץ הרכש אלירן עטר יפתח על הספסל ויחכה להזדמנות שלו, לעומתו הקשר מסיירה ליאון מוחמד קאמרה יערוך הופעת בכורה בהרכב הירוקים. הקפטן יוסי בניון החלים מפציעה בברכו ויעלה גם הוא בהרכב נגד קבוצת נעוריו.

מצד שני, הפועל באר שבע שבמקום השלישי, ניצבת במרחק 6 נקודות מהמובילה מקריית שמונה, והיא תגיע עם תגבורת של כ–4,000 מאוהדיה. הבלם וויליאם סוארז המורחק הוחלף על ידי הרכש הטרי מהפועל רעננה, לואי טהאא. מנגד המגן אופיר דוידזדה סיים עונש הרחקה ושב להרכב.
המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "מכבי חיפה תגיע בשיא ההתלהבות. אנחנו נמצאים בתוך המאבק על האליפות, היכולת שלנו מחיבת להגיע לסמי עופר ולשחק על ניצחון כמו בכול שבוע ובכול מגרש".
הרכבים:
מכבי חיפה : ולדימיר סטויקוביץ', אלעד גבאי, אוראל דגני, אדין צוצאליץ', טאלב טווטחה, גוסטבו בוקולי, מוחמד קאמרה, חן עזרא, יוסי בניון, רובן ראיוס, וויאם עמאשה.
הפועל באר שבע : אוסטין אג'ידה, אופיר דוידזאדה, טומיסלאב פאיוביץ', לואי טהאא, בן ביטון, ג'ון אוגו, אוביידו חובאן, מאור מליקסון, אליניב ברדה, מאור בוזגלו, שלומי ארביטמן.