הבלאגן בבית"ר ירושלים ממשיך לשבור שיאים חדשים. מאמן הקבוצה מנחם קורצקי קיבל לפני חצות הודעה מהבעלים השוהה בארצות הברית על פיטוריו, אך כשעה וחצי לאחר מכן הודיעה הקבוצה שלמעשה, אין החלטה סופית לגבי מעמדו של המאמן.

"תיקון הודעה, בשל קצר בתקשורת", נכתב על ידי הקבוצה, "בתקופה האחרונה התגלעו מחלוקות ואי הסכמות בנושאים מקצועיים בין בעלי המועדון אלי טביב לבין מאמן הקבוצה מנחם קורצקי. עקב כך, החליטו שני הצדדים לדון מחר ולראות לאן פני שני הצדדים מועדות"
.

 

אך נכון לעכשיו, בוקר יום רביעי, הודיעה הקבוצה על סיום ההתקשרות עם המאמן וכבר סיכמה עם גיא לוי כמאמן הקבוצה. הוא צפוי להיות המאמן עד לסיום העונה. לאורך הלילה יצרו מקורבים רבים קשר עם טביב בארה"ב ובין השמות שהוצעו לו לעמדת מחליפו של קורצקי היו איל לחמן, לוי, אריק בנאדו, יצחק שום ויוסי מזרחי, אבל הפור נפל על מאמן בני סכנין, שפוטר.

 

ההפסד למכבי נתניה ביום ראשון (2:0) והיכולת החלשה של הקבוצה קירבו את טביב להחלטה שהייתה על הפרק כבר מספר שבועות ונראה שהבשילה לאחר ההדחה מגביע המדינה על ידי הפועל אשקלון. 

קורצקי לחץ להביא רכש עד תום מועד העברות והבהיר שהקבוצה חייבת להתחזק ואילו טביב לא אהב את אמירותיו של המאמן ואמר שהוא לא מוכן להחתים שחקנים תחת לחץ. מעבר לכך הבעלים כועס על המאמן על הדקות המעטות שמקבלים דני פרדה ולידור כהן, צמד שחקנים ששילם עליהם לא מעט. טביב ציפה להשביח אותם ושיראו יותר דקות בין היתר במחשבה למכור אותם בעתיד לחו״ל, אך קורצקי סיפסל את השניים והחליט שמקצועית הם לא ראויים לפתוח.

בהודעה הראשונית, לפני שיצא התיקון, נכתב: "בתקופה האחרונה התגלעו מחלוקות ואי הסכמות בנושאים מקצועיים בין בעלי המועדון אלי טביב לבין מאמן הקבוצה מנחם קורצקי. עקב כך, החליטו שני הצדדים להפסיק את ההתקשרות. בימים הקרובים תיסגר הסוגייה הכלכלית בין הצדדים". בחוזהו של המאמן, שעלול לעזוב יחד עם עוזרו אורי אוזן, הסכם לפיצוי של שלושה חודשים.