מכבי חיפה הביסה את מ.ס. אשדוד בתוצאה 0:5 עם שערי בכורה של קמרה, איתי שכטר ואלירן עטר וצמד של חן עזרא אחרי תקופה מאוד לא פשוטה.

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה, התייחס בסיום המשחק לתוצאה המשמחת ואמר: ״פתחנו את המשחק מצוין, הבקענו שערים יפים. בחצי השני הלכנו קצת אחורה ונתנו לאשדוד להשתלט על המשחק, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה ממה שראיתי. הגולים והמהלכים היו מאוד יפים, אבל אני דווקא אהבתי את הלחימה של השחקנים והמאבק על כל כדור. מה שניצח היום הוא המשחק הקבוצתי, העובדה שעשינו גם הגנה וגם התקפה"
                                  

על שילובם של השחקנים הטריים בהרכב אמר בלבול: ״נכון שהשחקנים החדשים לא שיחקו תקופה ארוכה, אבל אנחנו עושים הכל בשביל שהם יחזרו לכושר והדברים יתחברו. צריך לתת לזה זמן״.
בלבול התייחס למשחק שהתקיים ברדיוס באצטדיון בלומפילד בהחלטת בית הדין ואמר: ״ אני לא אוהב את העונש שנקרא רדיוס. מעדיף לשחק בסמי עופר לעיני הקהל שלנו, שהגיע עד תל אביב היום לעודד, והחזרנו להם עם הניצחון. למרות התוצאה, צריך להיות עם הרגליים על הקרקע ולשמור על פרופורציות, כי המצב שלנו בטבלה לא כזה מזהיר״.
יוסי בניון, קפטן מכבי חיפה התייחס לניצחון ואמר: ״שיחקנו טוב, הנענו את הכדור, סוף סוף ניצלנו הזדמנויות, לעומת משחקים אחרים. זה רק משחק אחד, אסור להיסחף עם השמחה, צריך להגיע מוכנים למשחק הבא״.
על הביקורות התקשורתיות כלפיו אמר בניון: ״הייתי פצוע בחלק גדול של העונה, אבל אני יודע מה אני תורם לקבוצה. מתוך עשרה משחקים שפתחתי הקבוצה ניצחה שישה. אני לא מחפש שיכבדו אותי. גם לא אותם אנשים שאני מכנה ׳החכמים הגדולים של הכדורגל הישראלי׳ שאוהבים להחליט מי צריך לפרוש ומתי. אני עובד קשה ועושה מה שצריך כדי לתרום למועדון. יש לי חוזה לעוד עונה כשחקן, ואני יכול להגיד לכם שאני הולך לשחק מינימום עוד עונה במכבי חיפה. אני מאמין בעצמי, וכל עוד אני יודע שאני יכול לשחק יותר טוב אז אני אמשיך לשחק. אני אפסיק רק כשמכבי חיפה יבואו ויגידו לי ללכת".
על הלחץ התקשורתי סביב מצבה של הקבוצה אמר: ״עם כל הכבוד למכבי חיפה, עמדתי בלחצים גדולים הרבה יותר. יש תקופות לא טובות בכדורגל. אם אני הייתי הבעיה של מכבי חיפה הייתי קם והולך, אבל הקבוצה לא מתפקדת כבר כמה שנים. יש פה הרבה דברים שצריך לתקן. ולהפך, אני דווקא חושב שאני אחד הפתרונות. אני מוכן לעשות הכל בשביל ההצלחה של הקבוצה״.
כובש השער הראשון איתי שכטר אמר בסיום: " היה לי חשוב להיכנס לעניינים בהתחלה. ידענו שאם נכבוש מהר זה עשוי לעבוד לטובתנו. אנחנו שמחים על הניצחון, אבל כבר חושבים על המשחק הבא. יש לנו עוד לא מעט לתקן".
שכטר גם התייחס לשיתוף הפעולה שלו עם שחקן הרכש השני, אלירן עטר: "שיתוף הפעולה הוא טוב, למרות שאנחנו לא משחקים הרבה זמן. כמובן שככל שנשחק יותר נראה טוב יותר".
ניר קלינגר, מאמנה של מ.ס. אשדוד, התייחס בסיום המשחק להפסד הצורם של קבוצתו ואמר: ״השערים המהירים גמרו לנו את המשחק והרסו לנו את התוכנית להחזיק את מכבי חיפה בלחץ. בחצי הראשון של המשחק לא היו הבדלים של 5-0, אבל בחצי השני נראינו נורא. אני יכול לתרץ את התוצאה בעובדה שהיינו חסרים שחקנים, אבל זה מיותר, ההתפתחות של המשחק פשוט עבדה לרעתנו. מכבי חיפה שלטה במחצית השנייה של המשחק וכמעט כל מתפרצת שלה הסתיימה בשער. אין מה לדבר על זה יותר מדיי, צריך להסתכל קדימה למשחק הבא. הליגה מאוד צפופה, ונקווה שלא נגיע למאבקי התחתית. אני מאמין שאנחנו נתאושש מזה״.