אלי טביב לא מתכוון להגיע ביום שני לאצטדיון סמי עופר, למשחק הרדיוס בו תארח בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב. הבעלים של הקבוצה זוכה לשמירה של שני מאבטחים ולדברי מקורביו, האיום על חייו לא הוסר.

המשטרה מסיירת ליד ביתו בכפר שמריהו וממשיכה לבדוק את פרשת הירי וניסיון החיסול במוצאי שבת על ידי צוות חקירה מיוחד, אך נכון לעכשיו אין עדיין פריצת דרך. טביב מצידו ממשיך לטעון כי אין לו אויבים ואין לו עסקים בישראל. הוא שב וחוזר על האמירה כי "הירי קשור לכדורגל", מבלי להסביר מי ומה, אבל במקביל מאמין שהמשטרה תטפל בפרשה בצורה הטובה ביותר.
מקורביו של טביב טוענים כי כל עוד המשטרה לא שמה ידה על היורה ושולחיו, הסכנה עדיין לא חלפה. מי שלוחצות על איש העסקים שלא להגיע בשלב ראשון למשחק באצטדיון סמי עופר הן רעייתו וביתו. במקביל הוא שוקד ביחד עם פרקליטו ציון אמיר על ערעור על עונש עבודות השירות שנגזר עליו. בשלב זה טביב ופרקליטו לא הגישו את הכרעת גזר הדין להתאחדות לכדורגל, כפי שהתבקשו לעשות על ידי היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, אפרים ברק.

בבית"ר ירושלים קיימת תחושה כי כמה מכלי התקשורת עושים ציד מכשפות בכול הנוגע לאלי טביב. "גילויי השנאה מצד כל יפי הנפש למיניהם נגועים בהסתה פרועה כנגד אדם אחד", אמר גורם במועדון, "על פי החוק במדינת ישראל יש לאדם את זכות הערעור וכשזה מדובר באלי טביב, הדבר נשמט מזיכרון חלק גדול מאנשי התקשורת". בבית"ר ירושלים צופים כי מעל 25 אלף אוהדים יגיעו ביום שני לאצטדיון סמי עופר למשחק נגד מכבי תל אביב.