1. מה שלא הולך עם כישרון, הולך עם כסף. בלי אברהם פאס ואלירן עטר, ספק גדול אם מכבי חיפה הייתה הבוקר עם כרטיס לפלייאוף העליון. סיכוי גדול שלא, אבל כשיש לך בוס לחוץ ועשרות אלפי אוהדים מאחור, משחררים את פנקס הצ'קים בכדי לקנות פרס ניחומים.
שום דבר לא יכפר על העונה הרעה שעוברת על חיפה, אבל לפחות אפשר לשים עכשיו קצת מייק-אפ ולהעלים את הפגמים. ניצחון בדרבי הוא בדיוק כזה.
ולא היה שם הרבה חוץ מעוד הצגה נפלאה של פאס, שייצב את ההגנה, ואלירן עטר כמובן. חייבים להגיד שהיה חשש שעטר יחזור חלוד מצרפת. מישהו היה יכול לחזות השתלבות כל כך מהירה? כמו חדש. כמעט כל נגיעה בכדור באה אצלו עם רגש. העמיד את שכטר מול שוער ובישל בעקב לטוואטחה.

אז מישהו זוכר היום את המחצית השנייה הרעה של מכבי, את הלחץ של הפועל, שריקות הבוז מהיציע? אף אחד. אתם תראו את אותם אלפים רצים לבלומפילד, למשחק הראשון בפלייאוף נגד מכבי ת"א. מי יודע, אולי אפשר לקזז את הפער? זהו, שלא.
2. תודה רבה לך, הפועל רעננה, שהיית איתנו. באמת הפתעה נעימה, אבל עכשיו תפני בבקשה את הדשא ותיתני לגדולות את זכות הדיבור. עזבו אותנו מההפתעות האלה. הספיקו לנו עד מעל הראש. אני זוכר מה עשתה הפועל רמה"ש בזמנו כשהשתחלה לפלייאוף העליון. את הבושות היו צריכים לנקות בסיום העונה עם שפכטל. 
עכשיו, מלבד קרב על האליפות, עשוי להתפתח מאבק תלת ראשי בין בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ומכבי פ"ת על מקום בליגה האירופית. יש פה מתכון לאצטדיונים מלאים, משחקי עונה ואי אפשר להגיד שלא מגיע. מגיע לבית"ר ירושלים על שילוב הצעירים, האנרגיות והיכולת. תודה שאת נשארת איתנו.
3. הפועל ת"א מסיימת את העונה הסדירה עם הפסד, במקום העשירי, מתפללת שמכבי ת"א תנצח מחר את הפועל פ"ת, יריבתה במאבק נגד הירידה. אם ייקחו בוולפסון את כל המרכיבים שאפיינו את העונה, מיכולת, דרך רכש ונסיים עם ההנהלה, נגלה סיוט. אין חלום גרוע מזה.
4. בעצם אולי זה של אשדוד. אתם יודעים מה? תיקו. משחק שמיני שאשדוד לא מנצחת. ולא סתם, אלא בבית, מול מכבי נתניה, קבוצה שעד לא מזמן אמרו שהיא מפורקת.
על משחקים כאלה אומרים "להיות או לחדול". הירידה נמצאת מעבר לפינה, אבל ההבדל שאם קלינגר, איש כדורגל ותיק, לא מצליח להרים את הקבוצה, אז רוני לוי שמנגד יצר מבנה שמתעלם מקשיים כלכליים, מעומק של סגל. מכונה שבאה לעבוד ולא מפחיד אותה פיגור זמני.
אני מאוד מחזיק מרוני לוי, איש מקצוע יסודי. גם מקלינגר פעם החזקתי תותח, מי שהביא את מכבי ת"א לליגת האלופות. הייתי משוכנע שהוא יגיע הרבה יותר רחוק. חבל.