בהפועל באר שבע  קמו הבוקר מחויכים במיוחד לאחר הניצחון המשכנע אמש 0:3 על מכבי פתח תקווה. בקבוצה שמחים על חזרתו לכושר של מאור בוזגלו שכבש אתמול צמד במחצית השנייה וזאת לאחר שלא כבש 15 משחקים ברציפות. "זה שמאור כבש וחוזר לעצמו כרגע זה מצוין כי מדובר במאני טיים של העונה" אמרו במועדון.

 

 

מעבר לכך בבאר שבע ממשיכים לעסוק מאחורי הקלעים בסוגיית אלישע לוי כאשר גורם במועדון אמר לספורט2: "כרגע מה שחשוב לנו הוא להתרכז במטרות ועוד קצת זמן נחזור להתעסק בעניין המאמן, אבל זה ברור שהישארותו של אלישע תלויה בהשגת תואר, אם הוא יביא גביע או אליפות הוא יקבל הצעה ואם לא יביא תואר זו תהיה אכזבה כי עם כל הכבוד לעונה היפה שלנו גם בעונה שעברה סיימנו מקום שני וללא גביע, והקיץ השקענו הרבה כסף בחיזוק והמטרה הברורה היתה ועודנה תואר".

 

כזכור, אלישע לוי הגיע למועדון לאחר ארבע שנים מוצלחות במכבי חיפה, שם זכה בשתי אליפויות, העפיל לשלושה גמרים ואימן בליגת האלופות. מאז הגיע לדרום הפכה באר שבע לקבוצת צמרת ובעלת הקבוצה, אלונה ברקת, השקיעה כספים רבים בעיקר בהבאת שחקנים דוגמת אליניב ברדה, מאור בוזגלו ומאור מליקסון.

 

בתוך כך בקבוצה יאלצו להסתדר במשחק העונה מול מכבי תל אביב במחזור הבא ללא הקשר הרומני, הובאן, המוצהב וללא בן ביטון שספג אדום ישיר אמש וצפוי להיעדר משלושה משחקים לאור העובדה שזהו האדום השלישי שלו העונה. את ביטון יחליף מלול שכבר אמש נכנס לעמדת המגן הימני במקומו ואת הובאן יחליף רועי גורדנה.