בחרת ישראל תקיים הערב (שישי) באצטדיון סמי עופר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד נבחרת וויילס במוקדמות יורו 2016 כשהמאמן אלי גוטמן והקפטן טל בן חיים יופיעו במסיבת העיתונאים. גוטמן והצוות המקצועי קיימו דיון בנושא ההרכב הפותח ואם לא תהיה פציעה של הרגע האחרון, ההרכב בו יהיו שני שינויים מההרכב שניצח את בוסניה 0:3 לפני מספר חודשים יהיה בלי אייל משומר וגילי ורמוט, שבמקומם צפויים לעלות אוראל דגני וליאור רפאלוב.

  • וויילס נחתה והוברחה מיציאה צדדית
  • 1950 - הפריחה של נבחרת ישראל
  • "שרן ייני לא יכול לשחק בסלטיק"
 
 

ההרכב המסתמן למשחק בשבת נראה כך: אופיר מרציאנו, אוראל דגני, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, ביברס נאתכו, שרן ייני, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, עומר דמארי, טל בן חיים.
 
 
בנבחרת ישראל סימנו את כוכב ארסנל, ארון רמזי, כאיש המשחק ומי שמנווט את משחקה של וויילס כשחקן הראשון שצריך לעצור. מתברר שהדיבורים על הצבתו של שרן ייני בקישור האחורי לצידו של נאתכו כמי שאמור לשמור על גארת בייל לא תורגלה כמעט.
 
 
ייני שזכה לשבחים על משחקו נגד נבחרת פורטוגל בתיקו 3:3 ברמת גן כשהיה אחראי לבלימתו של כריסטיאנו רונאלדו, יתעסק עם רמזי, האיש שדרכו עוברות ההתקפות של וויילס והכדורים המועברים לפריצות הסוחפות של בייל.
 
 
מבט אל ארבעת שחקני הקו האחורי של נבחרת ישראל – דגני, בן חיים, טיבי ובן הרוש מגלה שאל טיבי ובן חיים מצטרפים המגנים בן הרוש ודגני שהם מטבעם בלמים. דגני משחק כבלם בשנתיים האחרונות, בן הרוש החל במכבי נתניה כבלם. בתרגול המקצועי ביקש גוטמן מבן חיים וטיבי שלא לעלות קדימה ולשמור על מרחק קטן מקו ה-16. בן הרוש או דגני אמורים לסגור על בייל ולהיכנס איתו למרכז, כשכוכב ריאל מדריד יעשה את פריצותיו והדהירות עם הכדור מימין או משמאל.
 
 
שחקני המפתח של הנבחרת הם נאתכו ורפאלוב. הראשון אמור להיות האיש שיוציא קדימה את הנבחרת בכדורים שיועברו לעברם של זהבי ורפאלוב שאמור להריץ מצד שמאל את החלוץ טל בן חיים ולהכניס כדורים לתוך הרחבה לעומר דמארי, כדורים שטוחים מול הבלמים הגבוהים של וויילס.