בית"ר ירושלים תארח הערב (שני) את הטרבליסטית, מכבי ת"א ותנסה לשמור על המקום הרביעי המוביל לאירופה.

לפני המשחק תערוך המארחת טקס ליריבתה בעקבות זכייתה בטרבל. היציע המזרחי יהיה סגור בעקבות העונש שספגה הקבוצה על הקריאות הגזעניות נגד אחמד עאבד מקריית שמונה. אוהדי בית"ר יישבו הערב ביציע המערבי וביציע הצפוני ואוהדי מכבי תל אביב, בדרומי.
הצהובים ייחסרו הערב את שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה ונוסא איגייבור הפצועים, אך במטרה ברורה - לעזור לערן זהבי להגיע ליותר מ-30 שערים בשני המחזורים שנותרו עד לסיום העונה, וזאת כדי שיהפוך למחזיק בשיא הכיבושים לעונה אחת בכדורגל הישראלי. כרגע יש לקשר יש 27 שערים.

בשיא הכיבושים לעונה מחזיק ניסים אלמליח מבית"ר תל אביב, שכבש 30 שערים בעונת 1955. בהרכב מכבי תל אביב ישחק ראדה פריצה כחלוץ חוד. עדן בן בסט וטל בן חיים ממתינים על הספסל.
שחקן מכבי תל אביב, ברק בדש, אמר היום לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו כקבוצה רוצים מאוד להשיג עוד נקודות שיירשמו במאזן שלנו בסוף העונה, וכמובן אסור לשכוח שאנחנו משחקים בשביל ערן זהבי. הוא נמצא כרגע במרחק קטן מאוד משיא הכיבושים, ואני לא מאמין שמישהו יגיע למצב דומה בשנים הקרובות. אנחנו כשחקנים נעשה את כל המאמצים כדי לעזור לו לשבור את השיא הזה.
לאחר האימון המסכם של הקבוצה לקראת בית"ר ירושלים, נראו ג'ורדי קרויף ופאקו אייסטרן משוחחים ארוכות ביניהם. הערב נודע כי קיימת אפשרות שפאקו יישאר לעונה נוספת במכבי תל אביב.
בית"ר ירושלים מחפשת כאמור ניצחון שישאיר אותה במקום הרביעי המקנה השתתפות בליגה האירופית. הירושלמים נאבקים על מקום זה עם מכבי חיפה, שמשחקת הערב נגד מכבי פתח תקווה. בשורות הירושלמים משחק חנן ממן ששב להרכב הפותר. לידור כהן מתופקד כחלוץ, אלי דסה כמגן.
ההרכבים: 
בית"ר ירושלים: קליימן, דסה, כחילה, קריאף, מטוביץ', פריירה, אזולאי, נחמני, ממן, אצילי, ל. כהן.
מכבי תל אביב: חואן פאבלו, בן הרוש, שפונגין, דור פרץ, זיו, אלברמן, איינבינדר, מיכה, זהבי, ראדי, פריצה.