בכל שנה מארגנים ארגון האולטראס של אוהדי הפועל תל אביב טורניר אוהדים, אליו הם מגייסים מישהו מפורסם שיצלם קליפ-וידאו שיקדם אותו. 

הפעם הלכו אוהדי הפועל על אמיר חצרוני, שעורר השנה אין ספור סערות ושערוריות, וידוע בכלל באמירות הפרובוקטיביות שלו.

ביחד עם האוהד גל סוקולובסקי, שידוע גם הוא כמחברם של שירי אוהדים פרובקטיביים, הם שרים לצלילי השיר "בשנה הבאה", כשהמילים, איך נגיד, קצת שונות: "בשנה הבאה יכבוש אותנו דאעש, כל בוזגלו יולבש בכתום, בשנה הבאה יהיה מספיק אורניום וישליכו כאן סוף סוף אטום. בקרוב תגלו כמה סנקציות יוטלו ואירופה אותנו תחרים, ותודה לחצרוני שבא להגריל את פתקי הטורניר העשרים". 
 

משום שאני איש אשכולות -מתבקשת השאלה מה אני לא יכול לעשות. ובכן, אני לא יכול לשיר. אני זמר מזעזע. אמנם גם בוב דילן ואריק ...

Posted by Amir Hetsroni on Tuesday, June 30, 2015

 
חצרוני עצמו התייחס לכך בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "משום שאני איש אשכולות -מתבקשת השאלה מה אני לא יכול לעשות. ובכן, אני לא יכול לשיר. אני זמר מזעזע. אמנם גם בוב דילן ואריק סיני שרים לא כל כך טוב, אבל אני ממש גרוע. לכן, אני לא שר אפילו במקלחת אלא רק כאשר ישנה מטרה פוליטית ראויה.
כאשר אוהדי הפועל ת"א ביקשו ממני לשיר את את שיר הנושא לטורניר הקטרגל שלהם, נעניתי לאתגר רק אחרי שהסכימו לשלב פרסומת ל-BDS. צילמנו גם וידיאוקליפ, אשר נחשף כאן לראשונה ומאפשר להתרשם מביצועיי לא רק כזמר אלא גם כשחקן. עשיתי עבודה מצוינת - בהתחשב במגבלות" .