עוד סבב אלימות הגיע אל קצו. התוצאה – 0-3 חלק בגזרת הפצועים לטובת האדומים. שרשראות, פטיש, לום ברזל ואלות. ניצחון מוחץ. אומנם על המגרש כולנו הפסדנו עם משחק מביש ומביך, אבל מה אכפת להם. את האקשן שלהם הם קיבלו.



זה מתסכל, כי פתאום אוהדי בית"ר הקיצוניים צודקים. איפה הגינויים של הבכירים עכשיו? איפה דיון החירום בכנסת? לאן נעלמו הכותרות המהדהדות? השרה רגב עשתה עוד סיבוב תקשורתי ותפסה צד, הבטיחה תוכנית כוללת, דיון חירום, נשבעה שכבר קבעה דייט לאור נרות עם המפכ"ל כדי להמשיך ולהתקדם ולחקור ולהחליט ולנקוט צעדים, ואז לנסות להעביר חוקים ומשם להעביר את העניין לוועדה, ואז לחקיקה, ואז לקריאה ראשונה ושנייה ושלישית.



מה קרה מאז דיון החירום שהתקיים אצל שרת הספורט? אין ספק שההרתעה הפכה לגבוהה יותר. האוהדים חוששים להכניס דברים נפיצים ליציע, המשפחות החלו שוב למלא את היציעים, ונדמה שכולם החליטו להוריד את הלהבות. אגב, גם הכדורגל השתפר פלאים ויש סיכוי לייצוא של לגיונרים לפרמייר־ליג ולספרד.


כמה דיברתם, כמה הודעות לעיתונות יצאו. כבר חשבנו שאנשי לה פמיליה ייאלצו לרדת למקלטים תוך כדי הוצאה זריזה שלהם אל מחוץ לחוק. ברברתם את עצמכם לדעת, והם ישבו ושתקו. והופ, זה נעלם. ראו כי טוב שאר ארגוני האולטראס, ויאללה. לשבור את החוקים ולשבור את העצמות.



הכדורגל הפך להיות זירה לקרבות בין כנופיות שמשחקות מחבואים עם המשטרה - ומנצחות. תדע כל שרה מנותקת שחומרי חבלה אפשר להכניס בקלות מוגזמת לאצטדיון. שגם רימון ההלם שכמעט שהוחדר אמש לבלומפילד הגיע מקבוצת אנשים שאחד מהם כבר מורחק מהמגרשים. אם הוא לא היה מספיק אידיוט כדי לעורר את תשומת הלב של השוטרים, לא היו עולים עליו לעולם.



מרוב שאתם מבלבלים את המוח על דיונים ופתרונות, אנחנו ממשיכים לספור פצועים, אירועים ותגרות. ואז יגיע אוהד הרוג, תיעצר הליגה, כולם יגנו, יעברו כמה תקנות, עוד כמה אירועים וטקסים. לשירת התקווה הקהל מתבקש לעמוד, ואחר כך ללכת לעזאזל.



לא מפחדים מכם, משטרת ישראל. צוחקים לכם בפנים. לכם, לח"כים, לוועדות, ועדות המשנה, עסקנים, פוליטיקאים. זאת שעת השין לצאת למלחמת חורמה. הכדורגל גם ככה על הפנים. האצטדיונים כבר מזמן שופרו, אבל היציעים בהמתיים, אלימים ואגרסיביים.



כבר כתבנו כאן את הפתרון, אבל נכתוב שוב: עונשי מאסר וקנסות אישיים למתפרעים, בתוספת הרחקה של חמש שנים לפחות מהמגרשים. תפסיקו כבר לפחד. אנחנו, האוהדים, יודעים בדיוק מה הפתרון, אבל מושכים זמן כמו קבוצת תחתית שבטעות מובילה 0-1 בתוספת הזמן. אנחנו, האוהדים, שולטים בכם, גורמי החוק, ולא אתם בנו. אנחנו, האוהדים שבאים לראות כדורגל דלוח באמצע החיים שלנו ורוצים בסך הכל ללכת לאכול משהו אחר כך, כבר צריכים להוריד את הצעיף ולהסתכל לצדדים בפחד. תחזירו לעצמכם את הכוח, תחזירו לנו את היציע.