זה כבר לא יהיה אותו הדבר. היום (ראשון) אחר הצהריים, נפרד עולם הספורט בעצב מהשדר, מאיר איינשטיין, אשר נפטר בלילה שבין חמישי לשישי, והובא היום למנוחות. חבריו לתוכנית, רון קופמן, יונתן הללי, ואריה מליניאק, סיפרו על השעות הארוכות במחיצתו וסיפרו בעיקר עד כמה הקפיד להיות מקצוען עד לרגע האחרון, ועד כמה ההלוויה היום שיקפה את האהבה והערכה הגדולה אותה קיבל.

רון קופמן פתח את התוכנית ואמר: "לפני שעה קלה, נקבר מאיר איינשטין למנוחה אחרונה בעיר מגוריו, הרצליה. מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה. באמת היה אירוע לא קל, אך מכובד בהתנהלותו, בעיקר ההספדים של בנותיו. זהו, הוא כבר לא איתנו. יונתן הללי הוסיף: "תמיד היה לו מה להגיד. אנחנו פה נרגיש בחסרונו ובדיקטטורה שלו, שהיה לה חן והחן הזה חסר לי".
אריה מליניאק המשיך ואמר: "מאיר לא היה חבר לבילויים, אני לא יודע עם מי הוא היה מבלה, אבל התוכניות והחוויה הזו תתחלק למה שהיה איתו ולמה שאחריו. אני אנצור את זכרו גם בהמשך".




בשלב זה עלה על הקו מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, שהתייחס למצב של הנבחרת, אך לפני כן אמר גם הוא מספר מילים על איינשטיין, לאחר שחזר מהלווייתו: "אני מאוד עצוב. הייתי בלוויה של מאיר, ואני חושב שזו הזדמנות להגיד שאיבדנו איש יקר. מהטובים ביותר בתחומו. מאוד חבל ועצוב. אני יכול להגיד בתור אחד שעלה לא פעם לתוכנית שלכם ולעתים ספג ביקורת תמיד ידעתי שזה מקצועיות ולא משהו אישי".
"זה המקום להודות מטעם למשפחת איינשטיין למי שדאגו ששחקני הנבחרת יענדו סרט שחור, ובאמת תודה אני פשוט מבטא את רצונה של המשפחה, כנראה שאם מאיר היה מגיע לאירוע שנערך לכבודו הוא לא היה נכנס והיה בטח שואל שאלות קשות".