מצבו הרפואי של אילן, אביו של ערן זהבי, כוכב נבחרת ישראל בכדורגל, המצוי בנתק עם בניו, מחמיר, ובראיון לליאורה גולדנברג-שטרן, שיתפרסם במלואו במדורה ביום שישי הקרוב ב"מעריב סופהשבוע", הוא מספר: "אני אחרי חמישה ניתוחים והשתלת עורקים מתחילת הרגל העליונה, ועוד חמישה ניתוחים ברגל ימין".



הילדים דיברו איתך?
"ממש לא".



איך אתה מממן את הניתוחים?
"האחים והאחיות שלי לקחו הלוואה ביחד ושילמו את הניתוחים. יצאתי מבית החולים".



ניסית לפנות לערן באופן אישי?
"לא, אין צורך. פשוט לא מעניין אותו. אני אגיד לך את האמת, גם אם זה יהיה רע להגיד, אני לא מבין את מדינת ישראל שמסוגלת למנות לתפקיד קפטן נבחרת ישראל ילד שלא מעניין אותו מה שלום אבא שלו. אני לא מאמין שזה קורה לי עם הילדים שלי, זה לא אמור לקרות בכלל".



ערן זהבי. אתה רוצה להגיב?
"אני רוצה שלא תתקשרי אליי יותר".



כזכור, בעבר אמר אילן זהבי דברים אחרים, כשניסה להתפייס עם בנו: "אתה יכול להגיד לו שלא הפסקתי לאהוב אותו. שלא ייקח את הבעיה שלנו ויחשוב עליה במגרש", אילן זהבי ביקש להעביר מסר. “שימשיך ויוביל וייתן למדינה הזו סיבה ליהנות, כי אחד הדברים שחסרים לנו זה משהו שאפשר לחייך בגללו".
ערן ואביו לא נמצאים בקשר כבר שנים. השחקן מדגיש בראיונות את הנתק המעיק מהאב שחי היום בפריז. לראיון שנתן הכוכב בעבר היתה תגובה מצרפת. אילן העלה פוסט בפייסבוק, שבו כתב: "כשהבן שלכם לא מפסיק לרכל עליכם בעיתונים ומספר לכל המדינה שאבא שלו עזב אותו בגיל צעיר ונטש אותו, זה כבר לא מצחיק.

"אז, ערן זהבי, אתה אולי שחקן טוב, אבל למה לא לספר שאבא שלך היה איתך לאורך כל הדרך מגיל 9. ולמה לא לספר שלא מזמן קיבלת דרכון צרפתי, כי אבא שלך בא בשביל שתוכל לשחק באירופה. אז ילד, כי אתה הילד שלי, אם תרצה או לא, גם אם ביקשתי שתעזור לי ולא רצית, אין שום בעיה. רק תפסיק לומר עלי דברים שלא היו. תודה לך ותמשיך בדרכך".