בעלי מכבי תל אביב מאיים במכתב שהועבר לעיריית תל אביב למצוא לקבוצתו תחליף ראוי לאצטדיון במקום בלומפילד לאור אי שיתופו העקבי של המועדון בתכניות לשיפוץ האצטדיון, התעלמות מפניות הצהובים לקבלת פרטים חיוניים ולהעברת מידע ולספק שנוצר במועדון כי השיפוצים אכן יסתיימו במועד המקורי קיץ 2018.



וכך כותב גולדהאר: "החל משנת 2013 הביעה מכבי תל אביב בפניכם באופו עקבי וברור את רצונו להיות מעורב בתהליך התכנון. סברנו כי מעורבותנו חיונית לאור היותו של המועדון שוכר/משתמש עיקרי אבל לצערנו קיבלנו ממכם מסרים חוזרים לפיהם צרכינו וציפיותינו אינם רלוונטיים לעירייה.



"ביקשנו ממכם גם לדחות את הריסתו של בלומפילד עד שכל התכניות, האישורים והמכרזים (החד צדדיים) יסוכמו ואולם פעם נוספת התעלמתם בעודכם יודעים כי אין ביכולתכם להשלים במועד את תכניות השיפוץ והבנייה".



הריסות בלומפילד. לטענת גולדהאר העירייה הייתה צריכה למצוא תחליף ראוי. צילום: אבשלום ששוני
הריסות בלומפילד. לטענת גולדהאר העירייה הייתה צריכה למצוא תחליף ראוי. צילום: אבשלום ששוני



וכאן מתייחס גולדהאר לפגיעה במכבי תל אביב: בעשותכם כך, העלבתם את המועדון וגרמתם לו לאי נוחות והבעתם חוסר כבוד כלפי אוהדיו. שנה חלפה מאז ההריסה והאצטדיון עומד רדום וחצי הרוס והמועד שצוין להשלמה אינו נראה מציאותי. מכבי תל אביב קיימת מאז 1906 , היא בעלת שם ומוניטין עולמי ונדרשת לאצטדיון ראוי לצורך תחרויות במסגרת הליגה ובאירופה וזאת לטווח הארוך".



הבעלים של מכבי עובר לאיום ומסיים בעקיצה: "לאור ההתפתחויות תרחיש אפשרי הוא מציאת איצטדיון קבוע מחוץ לעיר ואם זה יתממש תהיה זאת תוצאה של החלטת העירייה להחריג את המועדון מתכניות השיפוץ והפינוי המוקדם. ברוב ערי העולם נעשים מאמצים לשיתוף המועדונים ואף לתמרץ אותם, לדאבוננו בעיר תל אביב לא מעריכים מספיק את תרומת מכבי תל אביב מבחינה חברתית, תרבותית וכלכלית.