עד היום היה ניתן לשמוע בשירי בית"ר ירושלים משפטים גזעניים שעלו לקבוצה בהרבה קנסות. ארגון 'לה פמיליה' החליט לשנות את ההרגל' ושינה באחד משירי האוהדים את המילים והחליף בין המילה 'גזענית' למילה 'ציונית'. אביגיל שערבי, אוהדת מושבעת של הקבוצה שוחחה עם משעל ועובדיה ב- FM103 על הנושא: "אני חושבת שדווקא השיר נשמע לא רע עכשיו. המילה 'ציונית' יותר טובה מהמילה 'גזענית'. אנחנו כולם ציוניים אבל אני לא אשקר לך. בחיים לא שרתי את השיר הזה וגם לא אשיר אותו. כולם יכולים להעיד עליי".
 


על קבוצת האוהדים הגזעניים אמרה שרעבי: "אני לא חברה שלהם. חלקם הרסו את תדמיתה של בית"ר אבל ביציע המזרחי יושבים גם אנשים טובים. אני לא מסכימה עם האוהדים הגזעניים על הרבה דברים שהם עושים. היו לי איתם הרבה שיחות על ארגון 'לה פמיליה'. אמרתי להם שמצד אחד הם עושים מעשים טובים ומצד שני הורסים את כל התדמית שלהם".  
 

כשנשאלה אביגיל אם תתמוך בשחקן ערבי מוסלמי שיגיע לקבוצה, השיבה: "לדעתי שחקן ערבי לא ירצה לבוא לשחק בבית"ר. בעבר היו שחקנים מוסלמים בבית"ר אבל אף אחד לא דיבר על זה. אחד השחקנים פעם רץ אליי אחרי גול ולחש לי באוזן שהוא מוסלמי, אמרתי לו 'סתום את הפה ותמשיך לשחק'. כשאף אחד לא עשה מזה רעש, הכול היה בסדר". 

שרעבי התייחסה למשחק חצי הגמר מול מכבי ת"א שייערך מחר: "יש לי הימור טוב על בית"ר ירושלים. אני מאמינה שננצח 2-1 בעזרת השם כי מאד קשה לי לעמוד בהארכה ובפנדלים", אביגיל הוסיפה: "אנשים צריכים לקחת את הכדורגל בפרופורציות נכונות, זה סה"כ משחק כדורגל".