הפועל באר שבע המשיכה הערב (ראשון) במומנטום והשיגה 1:2 חשוב על מכבי פתח תקווה במושבה. האלופה שהגיעה אחרי ניצחון במשחק העונה, לא רצתה למעוד ולמרות שלא הבריקה, אספה עוד שלוש נקודות. 
רגע לפני ליל הסדר ליוו את האדומים קרוב ל-7,000 אוהדים למושבה ונתנו אווירה ביתית, אך האלופה התקשתה להיכנס למשחק. לאחר חצי שעה של גישושים, גיא חיימוב ביצע עבירה לא ממש מחויבת על לידור כהן וגרם לפנדל אותו תירגם גידי קאניוק ל-0:1.
החבורה של קובי רפואה שהגיעה עם שלושה הפסדים רצופים קיוותה לעצור את הסחף, אך שתי דקות להפסקה, טוני וואקמה השתחרר מהשמירה ונגח לרשת מקרוב אחרי הרמה של בן ביטון. 1:1 בהפסקה.

למחצית השניה, האדומים עלו יחד עם מאור בוזגלו ששב אחרי היעדרות של מספר שבועות. הקשר שעתיד להיפרד מהנגב הוסיף לא מעט מחץ. בדקה ה-52 טוני וואקמה החליט גם לבשל כשהקפיץ מצוין לבן שהר שכבש את ה-13 שלו העונה וקבע מהפך. 1:2 יקר וחשוב לאלופה שעשתה צעד לעבר עוד אליפות.
הרכבים
מכבי פתח תקווה: דני עמוס, דור אלו, עומר דנינו, קרלוס קוויאר, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, גידי קאניוק, חגי גולדנברג, גיא מלמד, לידור כהן.
הפועל ב"ש: גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, אובידיו הובאן, וובה בראון, מהראן ראדי, מיכאל אוחנה, טוני וואקמה, בן שהר.
 
מהלך המשחק
 
 דקה 11
הזדמנות ראשונה למארחת. דור אלו הוציא רוחב וגיא מלמד שלח לפינה, גיא חיימוב היה במקום והדף לקרן.
 דקה 31
0:1 למכבי פתח תקווה אחרי פנדל מדויק - עבירה של גיא חיימוב על לידור כהן שקיבל נהדר מקאניוק. הקשר המצוין שלח מדויק את העשירי שלו העונה.
 דקה 44
1:1 - בן ביטון הרים טוב מימין וטוני וואקמה התרומם מעל כולם ונגח מקרוב לרשת של דני עמוס.
דקה 52
1:2 נהדר לבאר שבע - האלופה פתחה חזק את המחצית השניה. וואקמה הקפיץ נהדר מעל ההגנה והשאיר את שהר מול עמוס, החלוץ לא התבלבל ושלח מהאוויר לפינה את ה-13 שלו העונה.
 דקה 55
איזו החמצה של וואקמה. בוזגלו השאיר טוב לראדי שהעביר רוחב מצוין לניגרי שמעשרה מטרים ירה מעל השער.
 דקה 81
כמעט השלישי של האלופה. הרמה טובה של  מאור בוזגלו מצד שמאל, אובידיו הובאן מצא את עצמו חופשי בתוך תיבת החמש ונגח טוב, אך דני עמוס היה במקום.