הותר לפרסום: ליאור אסולין הוא הכדורגלן שנעצר בחשד לסחר בסמים באמצעות רשת הטלגראס. אסולין ששיחק בעבר בליגת העל הובא הבוקר (שני) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, ומעצרו הוארך עד יום חמישי. הכדורגלן בן ה-37 שמשחק כיום בהפועל לוד מליגה ג' שיחק שנים רבות בליגת העל ועבר בין השאר בבני סכנין בה זכה בגביע מדינה היסטורי ב-2003/4, בית"ר ירושלים, בני יהודה ומכיב פתח תקווה.
 
על פי החשד, נהג הכדורגלן בחודשים האחרונים לסחור בסמים מסוג קנאביס באמצעות אפליקציית הטרלגראס, כאשר לקוחות היו יוצרים איתו קשר, מזמינים דרכו סמים, תוך שהם מכנים זאת "אני רוצה ירוק". הוא היה מאשר שהסחורה קיימת ובאיזה סכום. לפי ההזמנה היה מגיע לנקודת המפגש עם הלקוחות ומעביר את הסמים תמורת הכסף.
 
אתמול בשעות הערב, ברחוב חיים לבנון בתל אביב, בלשים הבחינו באדם שרכש סמים ועל גופו נתפסו מספר גרמים. כאשר גבו ממנו עדות, הוא מיד מסר את שמו של אסולין. הבלשים עצרו את שחקן הכדורגל לשעבר. בהודעות בטלפון הנייד, גם אצלו וגם אצל הלקוח, נמצאו שיחות ביניהם באפליקציית הטלגראס, לרבות הזמנת הסם ואישור ביצוע העסקה.


כעת חוקרים במשטרה באילו היקפים סחר אסולין בסמים ובהמשך באיזו תקופה בפועל. המשטרה תבדוק את מכשיר הטלפון הנייד שלו גם באמצעות חברה חיצונית על מנת לבדוק אם נמחקו ממנו הודעות בעבר. החקירה בראשיתה ובית משפט השלום האריך את המעצר בארבעה ימים. המשטרה תנסה להתחקות אחר לקוחות נוספים על מנת לחזק את התשתית הראייתית כנגד החשוד.