הרשויות בצרפת בודקות את האפשרות כי האישה שמופיעה בוידאו האחרון ששוחרר ע"י לוחמי ארגון המדינה האיסלאמית (דאעש), היא לא אחרת מאשר חייאת בומדיאן, בת זוגו של אמדי קוליבאלי, שנעלמה לאחר הפיגוע במרכול הכשר בפריז, כך דווח הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-CNN.

הוידאו "לפוצץ את צרפת 2", שוחרר ביום שלישי, ומציג לוחם דאעש המשבח את התוקפים הקודמים בצרפת, וקורא לתקיפות חדשות. ליד הלוחם עומדת אישה לבושה בבגדי הסוואה ואוחזת נשק בידה. "הרשויות בצרפת בוחנות את האפשרות כי האישה הזו היא חייאת בומדיאן", מסר המקור ל-CNN. 
המשטרה סבורה כי בומדיאן בת ה-26, היא זו שסייעה לבן זוגה קוליבאלי, המחבל שנהרג עם פריצת המשטרה הצרפתית להיפר הכשר, ב-9.1.15, בו נהרגו ארבעה יהודים. 

כזכור, קוליבאלי ובומדיאן השתלטו על המכולת הכשרה בפריז, החזיקו בני ערובה ורצחו ארבעה מהם. לאחר שעות של מצור, פרצה המשטרה הצרפתית אל המקום והרגה את קוליבאלי. לפי ההערכות, הצליחה בת זוגו לברוח.


 אמדי קוליבאלי וחיאת בומדיאן, הרוצחים במכולת הכשרה בפריז

המשטרה הצרפתית מאמינה כי בומדיאן נמצאת בסוריה. היא הייתה נשואה לקוליבאלי, אך נישואיהם לא היו תקפים לפי החוק הצרפתי.
 
כאמור, בוידאו האחרון ששוחרר ע"י דאעש נשמעו קריאות לפיגועים והרג של שוטרים וחיילים נוספים בצרפת. "אתם נלחמים עבור הדמוקטריה, אנחנו נלחמים על האיסלם", הכריזו. 

בינתיים בצרפת נודע כי קוליבאלי הכיר והיה בקשר בעבר עם אישה אשר שירתה בתפקיד רגיש במשטרה המקומית ואף ביקר שם מספר פעמים והכיר את דרך הפעולה שלהם. במשטרה מיהרו להגיב ולמסור כי מדובר בעובדת חרוצה ואמינה, אשר התאסלמה במהלך השנים ואף הולכת עם רעלה מהרגע שבו היא יוצא מהעבודה.

מי שעוד נמצא במוקד העניינים כעת בצרפת הוא הקומיקאי הצרפתי דיודנה, שעמד לדין אמש בעקבות התבטאויותיו לאחר הטבח, ביניהם השתמש בצורה צינית באימרה כולנו שרלי והפך אותה ל"כולנו שארלי קוליבאלי". התביעה דורשת קנס של 30 אלף יורו. הוא מואשם בסעיף שנקרא "עידוד הטרור".