משטרת צרפת פתחה הערב (שישי) במתקפה משלובת בפריז ובעיר דארמטין גולה, על שני מוקדי החטיפה. לפי דיווחים של התקשורת המקומית, כל שלושת המחבלים בשתי הזירות נהרגו במתקפה. מצב החטופים לא ברור, אולם על פי הדיווחים האחרונים ארבעה בני ערובה במרכול נהרגו. בני ערובה נוספים הצליחו להימלט.



בכיר במשטרת צרפת אמר מוקדם יותר כי כוחות הביטחון הצרפתים הסתערו על המבנה בו התבצרו האחים קואצ'י,

החוטף דורש את שחרורם של האחים קואצ'י בתמורה לשחרור בני הערובה במקום. המתקפה אירעה בצהריים במכולת כשרה במזרח הבירה הצרפתית, סמוך לכביש הטבעת המקיף אותה. החטופים הם ככל הנראה נשים וילדים. המשטרה הצרפתית דיווחה מוקדם יותר כי במקום בני ערובה ופצועים רבים. הטלוויזיה בצרפת הציגה תמונות של כמה בני אדם בורחים מהאזור לאחר הירי. למרות זאת, מקור במשטרה דיווח כאמור כי ארבעה מהם נהרגו. לדבריו, הוא הבין כי במקום היו יותר מ-20 בני ערובה.

במהלך שעות הבוקר התנהל מרדף אחר האחים שריף וסעיד, במהלכו התקיים קרב יריות בין הצדדים. ככל הנראה האחים חטפו הבוקר רכב צפונית לפריז, ובו בן ערובה, ככל הנראה גבר בן 26. המרדף מתקיים בעיר הצרפתית דאמרטין גולה, כ-40 קילומטר מהמקום שבו בוצע הטבח. 
מקור במשטרה דיווח כי בן הערובה שנלקח על ידי האחים בטוח.

בפיגוע הירי ב"שארלי הבדו", שפרסם בעבר קריקטורות כנגד הנביא מוחמד ולעג לו, נהרגו 12 בני אדם, בהם קריקטוריסטים, עיתונאים ושוטרים. התוקפים פרצו לתוך משרדי העיתון כשהם רעולי פנים וחמושים בקלצ'ניקוב, ופתחו בירי בבניין המערכת.
טרור במרכול הכשר בפריז