בקבוקי התבערה ממשיכים להוות בעיה ומוקד לעבר ישראלים וכוחות הביטחון.



אירוע הפח"ע (פעילות חבלנית עוינת) רביעי התרחש בדקות האחרונות, לאחר שהתקבל דיווח על שוטר שנפצע באורח קל מזריקת בקבוק תבערה לעבר קבר רחל. החייל נפצע באורח קל מאוד, מרסיסים ועם מספר כוויות, אך מסרב בשלב זה להתפנות לבית החולים.



מוקדם יותר נפצעו שני ישראלים באורח קל לאחר שנפגעו בפיגוע דריסה שהתרחש בצומת גוש עציון, כאשר המחבל, אשר דרס אותם, אף יצא החוצה עם סכין על מנת להמשיך ולבצע את זממו, הוא נוטרל במקום וחוסל. 

מוקדם יותר, הפרות הסדר באזור חברון גבו מחיר כבד כאשר גרמו להריגתו של אזרח ישראלי, אברהם חסנו ז"ל, בן 50 מקרית ארבע. על פי תחקור של  האירוע, רכב בו נהג חסנו נקלע להפרות סדר וליידויי אבנים. הוא ירד מהרכב לאחר מכן, ככל הנראה על מנת לאמוד את הנזק שנגרם לרכבו, ואז נדרס על ידי מכונית פלסטינית שעברה במקום ונמלטה משם. מאוחר יותר הנהג הסגיר את עצמו למשטרה הפלסטינית וטען כי מדובר בתאונת דרכים רגילה. המכונית שנמלטה מזירת האירוע נעצרה על יד איזור דהריה. כעת האירוע נמצא בבדיקה ונבדק האם מדובר בפיגוע לאומני או האם מדובר בתאונה.  
האירוע קרה דרומית מערבית לחברון. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נלחם במשך דקות ארוכות על חייו של הפצוע, אך בסופו של דבר מותו נקבע במקום. הוא היה בלי דופק, בלי נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית. גורם בצה״ל אומר כי האזרח שנהרג בפיגוע יצא מן הרכב בגלל יידוי אבנים לעברו. אולם לא ברור אם הדריסה היא על רקע לאומני.