בסדר, בדרך כלל האנשים הבולטים שיצאו מבית "האח הגדול", מתחילים לנצל את 15 דקות התהילה שלהם רגע אחרי שסיימו לנצל את זמן המסך של תכנית הריאליטי הפופולרית. אבל מי האמין שיש כאלה שמתחילים לממש את כרטיס הכניסה הלוהט לביצה, עוד בתקופה שהם מבלים בבית הסגור.
 
קחו לדוגמה את עמרי בן נתן, שבחר להשתתף בעונה הנוכחית של ריאליטי ובמקביל לככב בקמפיין אופנתי חדש. טוב, לא בדיוק לככב, כיוון שמי שעמד מול המצלמות, דגמן ג'ינס ואז גם התפשט על הסט (להנאתם של הצופים והצופות כמובן), הוא אחיו התאום הזהה של בן נתן - רועי בן נתן. איי קראמבה!


היוש, אח של. רועי בן נתן על הסט (צילומים: שוקה כהן)

 "איך לובשים את החולצה הזאת?"
 

בשעה שהחצי השני הנצחי של חייו מבלה בין כתלי בית "האח הגדול", רועי בן נתן נבחקר להוביל את הקמפיין של "W JEANS", מותג הג'ינסים החדש לגברים. נכון, גם בן נתן השני הוא עורך דין רציני, מאמן נבחרת ישראל לשעבר בסקי מים וצ'ארמר לא קטן (אם או בלי הג'ינס עליו) - אבל יש בין השניים הבדל גדול: אח אחד השתתף בריאליטי, השני לא. זה הכל.


  כן, החגורה נפתחת מיד

כך נראה בן נתן בתחתונים. לוהטוש


אתה יכול להשאיר את ה-W JEANS על הסט

על הסט, גילה התאום בן ה-29 (שדיגמן יחד עם אחיו בעבר. כן, כן) שאת הקמפיין החדש של מותג הג'ינס הצעיר, קיבל עוד לפני תחילת העונה החדשה שבה משתתף אחיו, זה שעתיד לכבוש את הבנות. והבנים. והצופים. התמונות החמות מדברות בעד עצמן, לא?


פאשן. רועי בן נתן חוזר לדגמן

מסוקס, אילוסטרציה


"איפה נערת המים שלי?". בן נתן על סט הצילומים