"האח הגדול" כבר הציג לקהל הישראלי שש עונות רגילות, שתי עונות VIP, כמה זוכים מפורסמים, מאות ויכוחים מיותרים ובית איחד מפורסם - מאוד מפורסם. הערב (רביעי), הכל חזר אל המסך, עם פתיחת העונה השביעית של הריאליטי שבו חבורת ישראלים מבלים ימים שלמים סגורים מהעולם - רק כדי לזכות במיליון שקלים (או בית חדש, בשווי גבוה יותר) ותהילת נצח. רק תשאלו את שפרה קורנפלד.


נכון, נדמה שה-VIP מושיק עפיה יצא כמנצח מהבית הסגור רק לפני כמה חודשים, אבל אין ספק שאת מרבית הדרמה סיפקו דווקא העונות ה"רגילות" של הריאליטי - כמו זו החדשה בהנחייתם של ארז טל והסייד קיק הטרייה שלו, קורין גדעון, שעל פי התכנון תפתח את 2016 בעלילות מתח, סיפורי אהבה והרבה דרמה.

ארז טל וקורין גדעון (צילום: רפי דלויה)


כדי לבחון מי יהיו אלירז שדה, טל גלבוע, אביבית בר זוהר, להיא גרינר, סער שיינפיין או טהוניה רובל הבאים - הנה ריכוז כל המתמודדים החדשים של הריאליטי בעונה השביעית. רובם (טוב, כולם), כנראה ממש לא יתנהגו בהתאם.

דודו כהן, מנקה בן 33 מעפולה. קשור לאמא שלו ואף נכנס למיטה שלה, "כוכב בסופרמרקט", משחק בקלפים עם השכנים, חובב מיטות שיזוף וקרם גוף.
 
דודו כהן
דודו כהן

 
תמר שילה, בת 29 מתל אביב. דתייה שמגיעה ממשפחה ציונית דתית, נולדה בהתנחלות קדומים. אוהבת לטייל וכותבת מחזמר על ההתנתקות.


 
סלים מרעי, נהג מונית בן 40 מתל אביב. ערבי מכפר עארה, שמגדיר את עצמו פלסטיני ממדינת ישראל (או "הכיבוש"). רועה צאן בעברו, מאמין שיהיה בין הראשונים שיודחו.


 
עומר קינן, ברמנית בת 22 מתל אביב. במקור מהמושב, ניהלה מערכת יחסים של ארבע שנים עד שזרקה את החבר ועברה כרווקה לעיר הגדולה. 


 
שי חי, גרוש בן 32 מהרצליה. אמן לחימה וקרטה שחי שבע שנים ביפן, שהוא גם משורר. אב לשני ילדים קטנים שלא מחפש זוגיות, אלא מזגזג בין נשים.


 
קסניה טרנטול, בת 28 שהיא סייעת לרופא שיניים וברמנית מלוד. דגמנה בצעירותה, אבל אחרי תקרית שיער הפסיקה לדגמן ולהגיע לבית הספר. נכנסה לריאליטי כדי "לראות את עצמי מבחוץ".


 
גיל אלמוג, הייטקיסט בן 27 מתל אביב. בודק תוכנה שאוכל לא מעט ולא נוסע בתחבורה ציבורית. גדל בהרצליה כילד דחוי, שעד היום מרגיש חריג ולא הולך לו עם הנשים.


 
פלורי אלקסלסי, בת 38 שהיא מנהלת משרד עורכי דין. מרוקאית שלא יכולה לראות שערות שנשרו על הכרית. אוהדת של קבוצת הכדורגל הפועל בין שאן, נכנסה לבית בשמלת כלה.


 
עמרי בן נתן, עורך דין בן 29 משהם. מאמן נבחרת ישראל בסקי מים, זוכה מדליות שעבר 14 זעזועי מוח בגלל הוויקבורד. יש לו אח תאום זהה, תמיד נמצא במערכת יחסים כלשהי.


 
שי מיקה יפרח, אשת יחסי ציבור בת 23 מקצרין. חובבת ממתקי גומי ותמונות אינסטגרם, שמחפשת קשר רומנטי. אביה נפטר כמה חודשים לפני שנכנסה לריאליטי. 


 
ברק אדרי, בן 25 מקיבוץ צרעה שעובד במעדניה של סופרמרקט. גיי שמגיע ממשפחה מסורתית, מעריץ של נתניהו. משורר חובב קריוקי, מעשן כבד שמחזיק נהג מונית צמוד.


 
קוקו (קורין אביסדריס), אמנית בת 29 מירושלים. שרה בלהקה, מציירת, מביימת ומצלמת. אוהבת ששוברים לה את הלב. איירה את ספרו של אסי דיין ומיודדת עם בנו של ג'ון לנון.
 


מייקל אלרוי
, סטודנט לתקשורת בן 25 מתל אביב. טרנסג'נדר שנולד כילדה בשם מישל ועבר ניתוח לשינוי מין אחרי שירותו הצבאי. מתפלל, שומר שבת וכשרות. חסר ביטחון עם נשים. 
 


גילי כהן, נהג משאית הובלות בן 42 מחולון. נשוי ואב לשני ילדים שהוא מודה שהוא מכור להם. אוהב לפרסם סרטונים בפייסבוק שהפכו אותו לכוכב רשת, שונא ללבוש בגדים בבית.


 
אור סיונוב, בת 35 שהיא פעילה חברתית ועובדת עם בני נוער. בשלנית קובה שלא תצא עם גברים שאינם יהודים. מגדירה את עצמה כמזרחית פמיניסטית ממשפחה פטריאכלית. 
 

 
אילנה כספוב, מאמנת אישית ועסקית בת 54 מנהריה. נשואה פלוס שניים, שהיא גם יועצת ארגונית. נולדה בסיביר ומגדירה את עצמה כ"טיפוס", פטריוטית שהיא חובבת ים ושמש. 
 



(צילומים: ינאי יחיאל, יח"צ)