חיילת כבת 20 נפצעה הבוקר (חמישי) באורח בינוני עד קשה בפיגוע דקירה סמוך לצומת אריאל. הצעירה ירדה מאוטובוס ונדקרה על ידי שני מחבלים, שנורו וחוסלו על ידי חיילים שאבטחו את תחנת ההסעה. החיילת נפצעה בצוואר וקיבלה טיפול במקום מחובשים ופאראמדיקים של מד"א שפינו אותה לבית החולים "בילינסון". 



חובש רפואת חירום במד"א יוחנן וייס ופאראמדיק מד"א חיים רצאבי שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו צעירה כבת 20 כשהיא שוכבת על המדרכה בהכרה מלאה עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי מיידי בשטח שכלל עצירת דימומים ופינינו אותה לבית החולים בילינסון כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה. שני המחבלים נפגעו על ידי כוחות הביטחון ונוטרלו".



יעקב פדר, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעירה שנדקרה בפלג גופה העליון בתחנת האוטובוס סמוך למחסום בכניסה לאריאל. יחד עם פרמדיקים וחובשים נוספים שמתנדבים באיחוד הצלה סניף 'שומרון' הענקנו לה טיפול ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה וסובלת מפצעי דקירה בפלג גופה העליון".



הפיגוע היום מתרחש לאחר שאתמול סוכל פיגוע באזור ירושלים. לוחמי מג"ב בעמדת תצפית במחנה הפליטים שועפט, הסמוך לירושלים זיהו קטין שניסה לעבור מעל קרוסלת הכניסה למחנה הפליטים, במטרה לצאת לכיוון ירושלים אך מבלי לעבור בעמדות הבידוק. צוות הלוחמים זיהה ועצר אותו ובחיפוש בכליו נתפסה סכין מוסלקת. בתחקור עולה כי הוא התכוון לבצע פיגוע. החשוד, פלסטיני כבן 14 תושב שועפט, הועבר לחקירה.



סיכול פיגוע נוסף התרחש שלשום בצומת תפוח. לוחמי משמר הגבול עצרו הבוקר בצומת תפוח פלסטינית בת 17 מאזור ג'נין, שעל פי החשד תכננה לבצע פיגוע דקירה. הלוחמים ערכו בידוק קפדני במחסום בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל מצה"ל אודות צעירה פלסטינית שיצאה מביתה באזור ג'נין על מנת לבצע פיגוע. באחת המוניות שנבדקו על ידי השוטרים הבחין מפקד הכוח בצעירה שעוררה את חשדו, שטענה שאין בידה תעודת זהות. הלוחמים עיכבו את החשודה על מנת לזהות אותה, ובתחקור עלה כי שמה תואם את המידע המודיעיני שהתקבל. בחיפוש מדוקדק על גופה ובתיקה נמצאה סכין מטבח גדולה. החשודה נעצרה והובאה להמשך חקירה על ידי כוחות הביטחון.