חברי להקת "רוקפור" התארחו באולפן של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", במסגרת פינת המוזיקה השבועית של דודי פטימר. הסולן אלי לולאי והבסיסט מרק לזר ביצעו בחי ארבעה שירים: "מכונת הזמן" ו"חור בלבנה", מתוך אלבומם המיתולוגי "האיש שראה הכל", שלאחרונה צוינו חגיגות 20 השנה לצאתו, את להיטם הקלאסי "הכעס" (מהאלבום הראשון), וכן גרסת כיסוי מיוחדת ל-"Heroes" של דיוויד בואי, שהלך לאחרונה לעולמו.



"התחברתי מחדש ללהקה אחרי הפסקה של עשור ואנחנו עכשיו בתקופה מצוינת", סיפר לולאי. "כשהוא חזר נהיה 20 שנה ל'האיש שראה הכל', עשינו חזרות והעלנו את ההופעה", המשיך לזר, "היו אמורות להיות שתי הופעות ב'בארבי'. לאור הביקוש זה הפך להיות ארבע הופעות ועוד אחת בחיפה. היה מדהים, ונחכה ל-21 שנה או 22". "בימים אלה אנחנו מופיעים הופעות אקוסטיות ובמקביל מקליטים אלבום חדש", השלים לולאי.

לזר סיפר על הפעם הראשונה שנפגש עם לולאי, לפני 25 שנה: "זה היה בדירה ברחוב רנ"ק, היית מאוד חייכן ונחמד ואמרתי שאיתו אני אף פעם לא אריב, ובסוף רבנו ולא דיברנו עשור. זה כמו מערכת יחסים של זוג, זה ממש דומה". "היו כמה שנים שהיינו בואן בארצות הברית ביחד", הזכיר לולאי, "ובמצב כזה אין מצב שזה לא נהיה טירוף מוחלט. אתה מתחיל ב'וואו, ארצות הברית, איזה יופי, איזה כיף, סיבוב הופעות גדול וזה, ולאט לאט אתה אומר 'מה אני עושה פה אני מתגעגע הביתה, כל מיני כאלה, אז זה ממש קשה".

גזית שאל על ההקלטה ההיסטורית של "רוקפור" באולפני "אבי רואד" בלונדון, ולזר סיפר: "זכינו בתחרות קאברים ל'ארנולד ליין' (הסינגל הראשון שהוציאו "פינק פלויד"), תחרות שבה שפטו דיוויד בואי, דיוויד גילמור (מ"פינק פלויד") וריק רייט, הקלידן המנוח של "פינק פלויד". הפרס היה יום הקלטות שלם באולפני 'אייבי רואד' המיתולוגיים והיה מדהים. התלבשתי כאילו אני הולך לחתונה. יש לנו 12 שעות של הקלטות שעשינו שם, פשוט ניגנו רצוף עם הפסקת צהרים של שעה. אני עוד צריכים לברור ולערוך את אותן הקלטות".

"גבי גזית", כל בוקר ב-10:00 ברדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו