הבכיר הבריטי קן ליווינגסטון אמר בראיון שנערך היום (שבת) ברדיו מקומי בריטי כי הוא מסרב להגיד כי הוא מצטער על שהזכיר את שמו של היטלר או על כך שטען כי הוא היה ציוני. "אני מקווה שלא הייתי עושה זאת", אבל הוסיף הוא "לא מתנצל על שאמרתי את האמת".
"אני אף פעם לא אמנע מלהגיד  את מה שאני חושב שהוא אמת", הוסיף ליווינגסטון ואמר כי הוא לא מתכוון להתנצל על דבריו. הוא טען כי הסערה בעקבות האנטישמיות לכאורה במפלגת הלייבור היא "שטויות" שרקחו הגורמים המתנגדים לראשותו של ג'רמי קורבין על המפלגה.
הוא סיפר לרדיו LBC: "אם אתה מסתכל על מה הסיפור, הסיפור הוא לא אנטישמיות במפלגת הלייבור". "מה שזה באמת - הוא המאבק של חברי פרלמנט זקנים ומרירים לנסות ולהיפטר מג'רמי קורבין".

"העובדה הפשוטה היא שאני לא יצרתי את הבעיה הזו, היא נוצרה על ידי חבורה של חברי פרלמנט ממורמרים שהעלו את כל השטות הזאת על אנטישמיות", אמר ליווינגסטון והוסיף: "הדבר הבאמת מזעזע כאן הוא חברי פלרמנט לא ישרים שיודעים שמה שאמרתי הוא נכון והפכו את כל השטויות האלה, בגלל שהם רוצים לפגוע בסיכויינו בבחירות המקומיות אז הם מצאו את ההזדמנות לערער את ג'רמי. עכשיו, אני לא חושב שזה עומד לקרות".
 



מוקדם יותר היום, פנה ח"כ יצחק הרצוג במכתב לג'רמי קורבין, יו"ר מפלגת הלייבור, שחוקרת טענות על אנטישמיות בתוך המפלגה וכתב לו: "בפעם האחרונה שמישהו שינע יהודים ממקום למקום זה היה ברכבות למחנות ריכוז - קורא לכם למגר את המיעוט האנטישמי ולהגיע לביקור ב'יד ושם' כדי ללמוד את העובדות".

במכתב חריף שנשלח הבוקר להנהגת מפלגת הלייבור הבריטית כותב ח"כ הרצוג ראש האופוזיציה כמה הוא מזועזע מאמירותיהם של  קן ליווינגסטון, ראש עיריית לונדון וחבר הפרלמנט לשעבר מטעם המפלגה, שעומד בראש הוועדה למדיניות חוץ במפלגת הלייבור, שטען שכשהיטלר ניצח בבחירות בגרמניה ב-1932, המדיניות שלו הייתה שהיהודים צריכים לעבור לארץ ישראל. "הוא תמך בציונות לפני שהשתגע והרג שישה מיליון יהודים", הוסיף הפוליטיקאי ולא התנצל על דבריו

הרצוג הביע זעזוע מדבריה של חברת הפרלמנט מטעם המפלגה נאז שאה, שקראה לטרנספר של יהודים מישראל לארצות הברית. בעקבות דבריה הושעתה שאה מכל פעילות בבית המחוקקים הבריטי. ליווינגסטון טען שדבריה של שאה אינם אנטישמיים. בעקבות הדברים של ראש העירייה לשעבר, קראו בכירים במפלגה ליו"ר ג'רמי קורבין להשעותו וכינו את דבריו בושה. זמן קצר לאחר מכן, ליווינגסטון אכן הושעה, ובהודעה הרשמית מטעם הלייבור נטען כי הסיבה היא "הוצאת שם רע למפלגה".