עוד אמירה אנטישמית בצמרת מפלגת הלייבור הבריטית: קן ליווינגסטון, ראש עיריית לונדון וחבר הפרלמנט לשעבר מטעם המפלגה ואיש שאינו מסתיר את חוסר אהדתו לישראל, יצא בהצהרה חדשה אודות הצורר הנאצי אדולף היטלר, שהביאה להשעייתו מהמפלגה.



ליוויגסטון (70), שעומד בראש הוועדה למדיניות חוץ במפלגת הלייבור, טען שכשהיטלר ניצח בבחירות בגרמניה ב-1932, המדיניות שלו הייתה שהיהודים צריכים לעבור לארץ ישראל. "הוא תמך בציונות לפני שהשתגע והרג שישה מיליון יהודים", הוסיף הפוליטיקאי.



דבריו של הפוליטיקאי באו על רקע הסערה שעוררו דבריה של חברת הפרלמנט נאז שאה, שקראה לטרנספר של יהודים מישראל לארצות הברית. בעקבות דבריה הושעתה שאה מכל פעילות בבית המחוקקים הבריטי. ליווינגסטון טען שדבריה של שאה אינם אנטישמיים. בעקבות הדברים של ראש העירייה לשעבר, קראו בכירים במפלגה ליו"ר ג'רמי קורבין להשעותו וכינו את דבריו בושה. זמן קצר לאחר מכן, ליווינגסטון אכן הושעה, ובהודעה הרשמית מטעם הלייבור נטען כי הסיבה היא "הוצאת שם רע למפלגה". 



בתגובה להתקפות נגדו, יצא ליווינגסטון בהתקפה חריפה על ישראל: "נאז שאה אמרה את הדברים בשעה שאירעה תקיפה ברוטלית נוספת של ישראל על הפלסטינים, ויש עובדה אחת שאיש בתקשורת הבריטית כמעט לא מדווח עליה: יחס ההרוגים בין הצדדים עומד על בין 60 ל-100 פלסטינים על כל ישראלי. כל מדינה אחרת היתה מואשמת בפשעי מלחמה, אבל נראה שיש איפה ואיפה בנוגע למדיניות של ממשלת ישראל".  



ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) הגיב  על דברי ליווינגסטון ואמר כי "הלייבור תחת מנהיגותו של קורבין מאבדת גם את המצפון וגם את השכל ואם חסרים להם שם מורים להיסטוריה כדי שיזכרו מול איזה מטורף נאבקה בריטניה - אנחנו מוכנים לשלוח על חשבוננו. צריכה להיות ביקורת על מדיניות הממשלה שמובילה את ישראל לאסון של מדינה דו לאומית, אבל השנאה לישראל פשוט מעוורת חלק מהאנשים והופכת להיות לפעמים העניין עצמו. אם במפלגה האחות שלנו, הלייבור הבריטי, יוצא כל שבוע כוכב תורן עם אמירה גזענית דוחה, מי צריך בכלל עוד אויבים".