שלום לכם, נתיניו של ראש ממשלה בחקירה. איך החיים? מה נשמע? ראיתם את הגאון? באמצע החקירה, באמצע שאלת החוקר. "תגיד אדוני", שואל כורש, "כמה סיגרים קיבלת כל חודש ממילצ'ן?" ואז ככה פתאום מצלצל הטלפון. "מי מצלצל אלי?", שואל נתניהו, ועל הקו ממש ב-מ-ק-ר-ה, לא המזכירה, לא שרה, לא שמרון. על הקו מנהיג העולם החופשי דונלד טראמפ. "רגע, מר כורש, סליחה, אני יש לי שיחה מנשיא ארה"ב, אני לא יכול לענות עכשיו על השאלה כמה סיגרים קיבלתי כל חודש וכמה שמפניה לגמתי". מה, איך פתאום, בדיוק ברגע של החקירה טראמפ מתקשר? מה, אף אחד לא אמר לטראמפ שביבי בחקירה עכשיו? מה, זה נראה לכם מקרי? זה נראה לכם לא מתוזמר? האם יד נעלמה ארגנה את השיחה כדי להראות כמה קטנוניים אנחנו, שחוקרים ראש ממשלה על סיגרים ועל מוזס, בעת שידידו, האיש הכי חזק בעולם, מתקשר?



וטראמפ בטח שאל, "מה קורה, מה אתה עושה עכשיו, אדוני ראש הממשלה"? וביבי אמר לו "המשטרה אצלי, יש פה איזה אחד, כורש חוקר אותי על שחיתויות". "על מה?", השתומם טראמפ, "מה כבר עשית? על מה חוקרים אותך?". "אומרים שקיבלתי סיגרים בחינם", גרגר ביבי וקרץ ליושבים. "אוי", נאנח טראמפ, "אתם מדינה משונה. אצלנו בארה"ב אתה כבר לא תהיה נשיא".




מה עושות האיילות בלילות? אחרי שהן ממנות את השופטים הראויים לדעתן וגורמות לחקיקה יהודית לאומית מעצבנת, עכשיו האיילת שקד מודיעה שהיא רואה את עצמה מועמדת לראשות הממשלה ביום מן הימים. איילת שקד, שאני מקווה, מאוד מקווה, שהיא לא תהיה ראשת ממשלה, לא רוצה להיות ראש ממשלה של כולם, אלא ראש ממשלה של 'הבית היהודי', של מתנחלים, דתיים וימנים קיצונים, של שפטלים. אני לא רוצה את איילת שקד כראש ממשלה, כי היא לא תהיה ראש הממשלה שלי ולא של חברי ולא של משפחתי ולא של חלק גדול מכם. היא תהיה ראש הממשלה של סמוטריץ' ושולי מועלם. ובקיצור, הבה נקווה שלא תהיה.



"ראשת הממשלה של השפטלים", שקד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
"ראשת הממשלה של השפטלים", שקד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90




אין דבר כזה שיתוף פעולה עם טייקונים



אתם זוכרים את תשדיר החטיפים המלוחים שאמור היה להזהיר את הציבור מצריכת הזבל הזה? התשדיר שודר רק פעמיים והורד על ידי משרד הבריאות. עכשיו מתברר שחברת 'אסם', השולטת ביותר מ-50% משוק החטיפים, המגלגל יותר ממיליארד דולר בשנה, הפעילה לוביסטים כדי לחרב את הקמפיין. מה שאומר שהילדים שלכם לא יראו בטלוויזיה תשדיר שמזהיר אותם ואתכם, שהחטיפים האלה הם איומים לבריאותכם. הם גורמים לילדים שלכם להמשיך לאכול את הזוועות האלה. 'אסם' שילמה כסף ללוביסט, ששכנע את משרד הבריאות, שלא כדאי להלחם מול הג'אנק-פוד בטלוויזיה, אלא לעבוד ב"שיתוף פעולה עם היצרנים". עאלק. אין דבר כזה שיתוף פעולה עם טייקונים. טייקונים לא משתפים פעולה עם אף אחד, רק עם הכסף שלהם.



אין חולק על כך שחטיפים עתירי מלח ושומן הם פיגוע תזונתי. משרד הבריאות עשה בתחילה טוב שהחליט להילחם בהם. אבל אז, שוב, הון-שלטון. המשרד פותח רגליים, מרים ידיים ונכנע לטייקונים, מה שעושה אותו לא רק מכוער, אלא גם שותף לפשע, שותף להשמנת הילדים שלכם, ולגרימת נזק לבריאות שלהם. ב'אסם' יכולים לעלות עכשיו על מכונת הביסלי ולפזם שיר ניצחון.