חוקרי המשטרה חושדים כי סכסוך בין חגי פליסיאן לקרוב משפחתו על רקע כספי הפיצויים שקיבלו מהמדינה בעקבות הזיכוי בתיק בר נוער, הוביל לתקריות אלימות ואיומים בתוך המשפחה. אתמול עצרו החוקרים את חגי פליסיאן, את אחותו ובת זוגו בחשד לתקיפה ואיומים על קרוב המשפחה שנעצר גם הוא בגין תקיפה הדדית, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע. סכום הפיצויים שקיבלו עמד על 2.2 מיליון ש"ח.



לפני מספר ימים הושלך בקבוק תבערה לעבר ביתו של חגי פליסיאן, שעל פי החשד כנקמה על המעשה החליט יחד עם אחותו ובת זוגו לפגוע ברכבה של בת הזוג של קרוב משפחתו בו חשד כמי שמעורב במעשה. אתמול הגיעו השלושה לביתו של קרוב המשפחה ואיימו לפגוע בו אולם שוטרים שהוזעקו למקום עצרו אותם בחשד לביצוע שורה של עבירות תקיפה, איומים והיזק לרכוש במזיד. אלא שכאמור, גם קרוב המשפחה נעצר בחשד שהיה מעורב בהשלכת בקבוק תבערה לעבר ביתו של חגי.



במשטרה החליטו להוביל את חגי ואחותו לבית משפט השלום בתל אביב כדי לבקש את הארכת מעצרם בעוד בת זוגו נשארה בחקירה בשלב זה. מעצרו של חגי הוארך ביומיים והמשטרה תנסה בימים הקרובים לנטרל את הפלונטר המשפחתי הסבוך לפני שייגבה מחיר דמים.




"היה ברור שהמשטרה לא תניח לו"




שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי-כץ אמרה: "על פי החשד, השמיע החשוד איומים כלפי קרובת המשפחה שבמכוניתה פגע, תקף אותה וגרם לה לחבלות של ממש. מדובר בחשוד שהיה עצור זמן ממושך ובעקבות מעצר זה זכה בפיצוי כספי שלטענת בא כוחו עומד בבסיס הסכסוך שבגינו נעצר". בבית המשפט אמר חגי פליסיאן: "כל מה שקורה, הכל לטובה. תמיד מחפשים אותנו".



עו"ד משה יוחאי, המייצג את חגי פליסיאן, אמר לאחר הדיון: "מדובר במעצר מיותר שייגמר בכלום ושום דבר וביום שלישי ישוחרר לביתו ויחזור לחיים שגרתיים כמו שהיה עד עכשיו. היה ברור שהמשטרה לא תניח לו אחרי הפיצוי שקיבל בפרשת בר נוער. המשפחה מנסה ליצור סכסוך בעקבות כספי הפיצויים כגימיק ולא מעבר".