בגידה זה כואב, ואם לפשוט לפי המקרה הבא הכאב הוא לא רק נפשי אלא גם פיזי. אישה אחת למדה בדרך הקשה שהבגידה תגרום לה להיתקע, לא רק נפשית. האישה, שזהותה לא ידוע, תושבת זימבבואה, הגיעה לעוד מפגש עם המאהב שלה במחשבה שבעלה לא יודע דבר, אך לא ציפתה למה שקרה לאחר מכן.

האישה, החלה להיפגש מאחורי גב בעלה עם ה"סאנגומה" שלה, שזה הכינוי להילר מסורתי באפריקה, והוא אכן ריפא אותה, לפחות בהתחלה, אך לא בדרך המסורתית זה בטוח. על פי הdaily sun, לא ידוע כיצד הבעל גילה, אך כאשר הבין כי אשתו אינה נאמנה ביקש מאיש דת להטיל עליה כישוף נקמה שיתקע את הזוג תוך כדי האקט.
הזוג אכן נתקע, ועל פי האמונה המקומית, זה כתוצאה מהכישוף.  לאחר שהבינו שהם תקועים, בני הזוג ניסו במשך שעות להיפרד אך ללא הצלחה. על פי השכנים, בני הזוג החלו לצעוק, אך הם חשבו תחילה שמדובר בזעקות הנאה. לאחר כמה זמן הבינו שמשהו לא בסדר ונחלצו לעזרתם. אחד השכנים אף אמר שלראות כך את הזוג תקוע וחצי עירום היה מפחיד ומביך. "הם נראו עייפים מכל מה שהתרחש. הם ניסו הכל כדי להפריד את עצמם. היה עצוב לראות אותם", סיפר. אך הוא הוסיף ש"למרות שזה היה רע, לפחות אנשים יוכלו ללמוד מזה".

 



כמובן שהאירוע המביך תועד בסרטון והופץ ברשת, להנאת כולנו. בסרטון נראים בני הזוג תקועים כאשר הגבר מאחורי האישה, ולגופם רק סדין להסתיר את צניעותם. השניים נראים נכנסים למבנה ולארח מכן נלקחים על אלונקה. על פי הדיווחים באתרי החדשות, האישה והמאהב נלקחו לטיפול רפואי בקליניקה מקומית. למקום הגיע קהל סקרן להביט בזוג התקוע מקרוב, והשוטרים נאלצו לגרש אותם מהמקום

על פי אתר החדשות zimeye, כאשר האירוע קרה הבעל שעובד כשומר בדיוק היה בעבודתו, במשמרת לילה. "הבעל הלך לעבודה בעוד האישה החליטה לבגוד בו", סיפר עד ראיה. "השכנים אמרו שהשניים ניסו להפריד את עצמם במשך שעות אך דבר לא עבד"

על פי האמונה המקומית, רק מי שביקש להטיל עליהם את הכישוף, כלומר הבעל, יכול לשחרר אותם ממנו, ואם יסרב בני הזוג ימותו. נכון לעכשיו, לא ידוע מה החליט הבעל, אך כן ידוע שכישופים אינם עובדים בעולם האמיתי. הסבר רפואי למה שאירע הוא בהחלט מתקבל יותר על הדעת, לפיו האישה חוותה התכווצות שרירים, מה שאכן קורה לעיתים בזמן סקס, מה שגרם לאיבר של המאהב להיתקע.

מדובר בתופעה שמתרחשת בקרב נשים בעיקר, בעקבות לחץ או בעיות רפואיות, בשם וגיניסמוס. אך בעוד התופעה קשורה לאיבר המין בלבד, ישנם מקרים בהם יש התכווצות שרירים גם בישבן במהלך האקט.