לא חסרות ראיות לכך שסמים קשים גורמים לאנשים לעשות שטויות, כשבמקרה הטוב הם מזיקים רק לעצמם, ובמקרים חמורים יותר הם מהווים סכנה לציבור. המקרה הבא הוא מקרה מיוחד שמשתייך לשתי הקטגוריות הללו, ומהווה עוד הוכחה כי איינשטיין צדק - אין גבול לטיפשות האנושית. 



שוטר ממשטרת המילטון הזעיק את עזרת חבריו לאחר שמצא אבקה חשודה במשקה שלו, בזמן שסעד במסעדת Steak & Shake. על פי ה-NewYorkPost, השוטר, ריקי וולף, לא היה בתפקיד אותה עת, אך נאלץ להיעזר בעמיתיו לעבודה. כאשר השוטרים הגיעו למקום, הוא סיפר להם את שאירע, ויחד עם מנהל המסעדה, השוטרים בדקו את מצלמות האבטחה. בתיעוד, שלא הותר לפרסום נכון לעכשיו, נראית המלצרית ששירתה את השוטר, מפילה בטעות את שקית הקוקאין למשקה שלו, בעוד היא רושמת את ההזמנה שלו.


אופס. הפילה שקית קוקאין לשתייה שהגישה לשוטר. טוויטר
אופס. הפילה שקית קוקאין לשתייה שהגישה לשוטר. טוויטר


המלצרית, ג'קיאבה מונצ'ל יארבי, פוטרה ממקום עבודתה. היא נלקחה למעצר, וצפויה לעמד לדין ב-15 ליוני, בגין תקיפה, החזקת חומר אסור והחזקת ציוד עזר לשימוש בסמים. בתצהיר שהעניקה לשוטרים היא הודתה שהשקית אכן שייכת לה, אך טענה שהפילה אותה בטעות לתוך השתייה של השוטר. היא גם התוודתה על כך שיש לה שקית נוספת של קוקאין בחזייה שלה. 

מבדיקה שנערכה נמצאו על בגדיה שקית הקוקאין הנוספת וכן קש שחור קטן להסנפת הסם. סך הכל, השוטרים מצאו בחזקתה 0.7 גרם של קוקאין וכן קש שחור, שמבדיקות מעבדה הכיל שאריות קוקאין. אך למרות כל הממצאים, המלצרית סיפרה ל-newschannel9 בשיחת טלפון שאין לה בעיית סמים, וכי אינה משתמשת כלל בסמים.  
 
האירוע גרם לפחד רב בקרב לקוחות המסעדה, והיו שטענו שהם מפחדים  לחזור לאכול במקום. "מה אם זה היה קורה למישהו שהוא לא שוטר ולא יודע מה לעשות?", אמר מייק סקייטס, לקוח של המסעדה. "מה אם גם הצוות לא היה יודע מה לעשות?". לקוחה אחרת, איימי רוז, אמרה כי "זה דבר נורא שקרה. מישהו יכול היה לחלות מזה".

via GIPHY