קשה לצפות כיצד יגיבו גבר או אישה כאשר יגלו שבני זוגם בגדו בהם, אבל ברוב המקרים התגובה ככל הנראה לא תהיה נעימה כל כך, ולעיתים זה אף עלול להיגרר לידי אלימות. כך קרה לאחרונה בסין, כאשר בעל תפס את אשתו "על חם" עם המאהב ואיבד את זה לחלוטין. לא ידוע כיצד הגיע אליו המידע, אך כאשר הבעל גילה על מעשיו של אשתו וידע היכן למצוא אותה ואת המאהב שלה, והחליט לנקום בהם בצורה הכי דוחה ומחרידה שאפשר להעלות על הדעת.  על מנת לדאוג שאשתו והמאהב לא ישכחו את ה"חוויה" הזו, הגיע הבעל מצויד בחברים, וכשאחד מהם תיעד את מעשיו, הבעל החל מתעלל, משפיל ומכאיב לשניים, בעודם שוכבים על המיטה. 



הגרסה המוצגת כאן היא הגרסה המצונזרת, אך בסרטון המלא והמחריד, שצולם ככל הנראה בפרובינציית גואנגדונג בדרום סין, נראה הבעל דורך על אשתו והמאהב על מנת להפריד ביניהם בעודם שוכבים ללא חלק עליון על המיטה. לאחר מכן הבעל נראה מצליף במאהב ובאשתו, בועט במאהב, מושך בשיער של אשתו ,והופך אותה כך שפניה יהיו מול המצלמה. כדי להשלים את מסכת ההשפלה הכואבת, הבעל העלה את הסרטון לרשתות החברתיות בסין, והוא הפך  ויראלי לא רק ברחבי המדינה, אלא במדינות רבות נוספות בעולם.

בסין, כמו במדינות מודרניות רבות, בגידה אינה פשיעה ואין עליה עונש. אי לכך, לפחות בסין, התופעה של לקיחת החוק לידיים בנושא היא נפוצה, בעיקר באמצעות "חמולות". נכון לעכשיו, לא ידוע האם המשטרה בודקת את הנושא ומנסה לאתר את הבעל האלים.