משטרת אילת עצרה הבוקר (שישי) שלושה גברים בחשד שהיו מעורבים באונס צעירה באילת, לאחר שהבוקר התקבל דיווח על בחורה נסערת שככל הנראה עברה פגיעה מינית. מחקירת המשטרה עולה, כי האישה התארחה בדירה בעיר במהלך הלילה, בה היו שלושה חשודים ואחד מהם אנס אותה. החשוד העיקרי במעשה נעצר ואיתו שנים נוספים שהיו בדירה. מאוחר יותר נעצר חשוד נוסף - מכר של הנערה שהוביל אותה אל הדירה בה לכאורה נאנסה.


בשעות הבוקר המוקדמות, מאבטח הבחין בצעירה בשנות ה-20 לחייה שיושבת בוכייה מחוץ לבניין דירות באילת. כשניסה לברר עימה לפשר מצבה, הסבירה לו כי היא סבורה שנאנסה, בעת שהגיעה למפגש עם ידיד שלה ושלושה אחרים. בעקבות הפרטים, המאבטח הזעיק שוטרים ממרחב אילת, ומגביית עדות ראשונה של חוקרת המתמצאת בעבירות מין, עולה החשד לפיו בשעות הערב פגשה הצעירה, השוהה בעיר ככל הנראה לצרכי עבודה, בחור שהכירה. הוא הזמין אותה לדירה שם שהו שלושה מחבריו. בהיותם יחד הם שתו לשוכרה ועישנו גם סמים. על פי החשד, כשאיבדה את כושר השפיטה שלה, נאנסה על ידי מי מהמעורבים.
 
אילת, ארכיון. צילום: פלאש 90

 

לדבריה, בשלב זה הבחור שהכירה כבר לא היה בדירה. הצעירה ירדה מהדירה בשעות הבוקר לאחר שהתעשתה, והבינה כי כי נפלה קורבן לאונס על ידי מי מהמעורבים, בשעה שלא יכלה להתנגד. החוקרת, שהבינה את פשר המעשה, העבירה את צעירה לבדיקה רפואית, שלאחריה שוטרים יצאו לדירה ועצרו את שלושת הצעירים החשודים באונס.
במהלך החקירה, החליטו במשטרה כי מבין השלושה, אחד הצעירים הוא החשוד המרכזי ואילו השניים האחרים שהו בדירה בזמן האונס. הם ככל הנראה יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

הרצליה: שלושה חשודים באונס קבוצתי של נערה
כזכור, במהלך חג פסח עצרה המשטרה שלושה צעירים, האחד בן 22 מהרצליה, ושניים נוספים, בני 20 מהדרום בחשד שהיו מעורבים באונס קבוצתי של נערה בהרצליה. על פי החשד הכירה הנאנסת את אחד החשודים, תושב הרצליה, ובהסכמה הגיעה עמו לביתו. אלא, שלאחר זמן קצר הבחינה כי הם לא לבד וכי בבית המתינו להם גם שניים מחבריו, תושבי הדרום, אשר אנסו אותה בזה אחר זה במשך שעות ארוכות, חרף התנגדותה. בתחילה סירבה הצעירה להתלונן, אולם לאחר שהשוטרים הבהירו לה כי מתנהלת חקירה היא הסכימה להגיש תלונה ושטחה בפני החוקרים את שעבר עליה.
בעוד שבמשטרה מאמינים שיש מקום להגיש כתב אישום נגד החשודים במעשה, בפרקליטות חוששים שסיכויי ההרשעה בתיק נמוכים בשל חורים בגרסת המתלוננת ובשל סירובה של המתלוננת להתעמת עם החשודים, בשל מצבה הנפשי.