דוגמנית העל מסתבכת? הפרקליטות נוטה להמליץ על כתב אישום נגד בר רפאלי ואמה בגין העלמות הכנסות בגובה מיליוני שקלים, כך דווח הערב (שני) בערוץ 10. בנוסף חשף הערוץ את תמלילי החקירה מחדר החקירות של דוגמנית העל ואמה ציפי. 



החוקרים מתחילים בשאלות אך נתקלים בתשובה הבאה מצד בר:  "עד עכשיו שיתפתי פעולה. אך בעצת עורכי דיני אני מפסיקה, מאחר ולאחר חקירתי האחרונה ההדלפות לא פסקו. איני רואה סיבה לדבר כאן. הסבירו לי שחקירה זו היא הליך לא סביר ולא הוגן והעיתוי נובע ממניעים פסולים כנגדי". 
 
במשך שעות ארוכות ממשיכים החוקרים לשאול את רפאלי שוב ושוב על כספים והלוואות שנתנה לכאורה לבני משפחה ומציגים דפי קבלות מבנק שוויצרי. אבל רפאלי מסרבת לענות. 
 
החוקר מטיח בה: אני אומר לך שהכספים בחשבון הדולרים בסניף בשוויץ הינם הכנסות של אימך בתור הסוכנת שלך. 
 
רפאלי: אני לא עונה על שאלות. 

בר רפאלי. צילום: רפי דלויה
בר רפאלי. צילום: רפי דלויה
 
במקביל בחדר החקירות הסמוך החוקרים יושבים גם עם אמה של בר, ציפי, היא מספרת כי היא משמשת כסוכנת של בתה ומשתפת את החוקרים על איך נראה עולמה של הסוכנת של הדוגמנית המפורסמת במדינה. 
 
ציפי: כיוון שאני עובדת עם בר, וזה קשה מאוד לעבוד עם משפחה, והיו לנו כמה ויכוחים ומריבות ביקשתי מאסף (הבנקאי) שינהל איזה רישום כדי להראות שלא לקחתי דברים שלא שלי. אז במידה ובר תבוא בטענות אני אוכל לשלוף את הקלף הזה. 
 
 
בינתיים, חוקרי המס עוברים עם בר רפאלי לחשד נוסף, על הדירה במגדלי יו שנרשמה על שם אחיה ולא על שמה, זאת לדבריהם על מנת ליצור מצג שווא לפיו מרכז חייה הוא בחו"ל על מנת להתחמק מתשלום מסים. 
 
 
חוקר: בחקירה שלך מדצמבר 2016 נשאלת כמה זמן את גרה במגדלי יו וענית משהו כמו ארבעה חודשים במצטבר. איך זה מתיישב עם הגרסה שמסרת בבית המשפט. שם את טוענת כי כל התקופה ישנת בדירה כ-20 לילות בסך הכל, את שיקרת! איפה שיקרת? 
 
 
רפאלי: לא עונה על כלום
 
 
בינתיים בחדר החקירה של האם ציפי, החוקרים מעמתים אותה עם הלוואה שלקחה לצורך רכישת דירה בפרוייקט בלו, כאשר החשד הוא שהדירה נקנתה למען בר רפאלי. 
 
ציפי: אתם בכח מנסים לייצר מצגות שווא ופרובוקציות נגד בר רפאלי ולעשות קמפיין שלם. אם הייתם יודעים כמה נזקים עשיתם לבר ולתדמית שלה בעולם. נדמה כי עליתם על עץ גבוה ואתם לא יודעים איך לרדת ממנו.