דליה ברוך היא האישה שמצאה את מותה בבוקר שלישי בבית המלון רנסנס שבתל אביב, כך הותר לפרסום. בעלה בן ה-65, שנמצא שוכב לידה במצב קשה, נעצר על ידי המשטרה בחשד לרציחתה, כשלפי החשד הוא ניסה לבצע התאבדות. מחר תבקש המשטרה להורות על המשך מעצרו של החשוד, שמאושפז מאז המקרה בבית החולים איכילוב.



לאחר המקרה נמצא מכתב שהשאיר הבעל בזירת האירוע, שבו פירט את הנסיבות שהובילו את בני הזוג לקבל החלטה לשים קץ לחייהם, וזאת בשל בעיות רפואיות מהן סבלו. להערכת המשטרה, הוא מילא אחר בקשתה של רעייתו וגרם למותה, כשלאחר מכן ניסה להתאבד.



בחקירה הראשונית עלה כי השניים נמצאו בידי חדרנית המלון מחוסרי הכרה בחדרם, והיא הזעיקה את הקב"ט וצוות המלון. על גופת האישה לא נמצאו סימני אלימות והיא ככל הנראה הורעלה או נחנקה.



פאראמדיק מד"א דור קאופמן ופראמדיקית מד"א רותם ארגוב, שהגיעו לזירה, סיפרו: "כשהגענו למלון הובילו אותנו לאחד החדרים, שם ראינו אישה בשנות ה-60 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ובסמוך לה גבר כבן 70 כשהוא בהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה ויציב. ביצענו בדיקות רפואיות לאישה, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". 




ברוך אינדיג ואודליה בכר. צילום: פייסבוק
ברוך אינדיג ואודליה בכר. צילום: פייסבוק



מדוברות מד"א נמסר לאחר האירוע כי בשעה 08:30 התקבל דיווח במוקד 101 שלהם במרחב דן על גבר ואישה מחוסרי הכרה בחדר בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו אז על אישה כבת 60 כשהיא ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום, תוך שהעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב את הגבר, שנכח לידה, במצב קשה עם פצעים מדממים בגפיים.



כזכור, רק לפני כיומיים נמצאו גופותיהם של בני הזוג ברוך אינדיג ואודליה בכר במלון הרודס באילת. בתחילה חשבה המשטרה כי מדובר בהתאבדות משותפת, אולם לאחר חקירה, ההערכה כעת היא שאינדיג רצח את זוגתו ולאחר מכן נטל את חייו.