על רקע החקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולאחר הארכת מעצריהם של מקורביו בפרשות 3,000 (הצוללות) ו-4,000 (בזק), תקף הבוקר (חמישי) שוב ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק את זה המכהן, בסרטון שהעלה בחשבון הפייסבוק שלו, בו טען כי "הכל סביב נתניהו פלילי, אך הבוס נקי - זה מוכר לנו מהסופרנוס ומהסנדק". הוא הוסיף: "האם השתגענו? כמה עוד נהיה מוכנים לבלוע? עלינו לומר 'מושחתים נמאסתם'".


 


 "תגידו - לא הגיע הזמן לשים לזה סוף? מה השתגענו? מלונות עם המלצה לכתבי אישום? פרשה 1000, 2000, 3000, עכשיו 4000 ואולי 5,000 ו-6,000. כמה נהיה עוד מוכנים לבלוע?", ירה ברק, שתהה: "האם אנחנו מוכנים לחיות עם זה שהבן דוד, שהוא העורך דין האישי של נתניהו, מנהל את המו"מ הקואליציוני וגם מייצג מספנה וצוללות?". 



 


מלבד זאת, הוא העביר ביקורת מרומזת על מינויו של שלמה (מומו) פילבר, שנחקר בפרשת בזק. "כששר התקשורת מפטר תוך 45 דקות את המנכ"ל שהעז להיאבק בחבר הטייקון, וממנה משרת קרוב למנכ"ל שמתאם עם הטייקון כל צעד, והכל כאילו במקרה - האם אנחנו פראיירים שמסכימים לחיות עם זה?".

לדבריו, "הכל פלילי סביב נתניהו, אבל הבוס נקי - מאיפה זה נראה לנו מוכר? נכון, מהסופרנוס ומהסנדק. די דומה, אבל בלי הסטייל. שם זה סרטים ואצלנו זה החיים עצמם. את הסנדקים הובילו לבתי סוהר. כשהעזו לעשות את זה התחיל לקרוס מגדל הקלפים כולו".

עו"ד שמרון. "האם אנו מוכנים לחיות עם זה שהוא מנהל מו"מ קואליציוני וגם מייצג מספנה?" צילום: קובי גדעון, פלאש 90
עו"ד שמרון. "האם אנו מוכנים לחיות עם זה שהוא מנהל מו"מ קואליציוני וגם מייצג מספנה?" צילום: קובי גדעון, פלאש 90


את הסרטון הוא חתם עם האמרה: "יש לי הרבה חברים ליכודניקים והם לא פחות פטריוטים. זה לא עניין של ימין ושמאל, עלינו לומר - 'מושתים נמאסתם'. בואו נעשה מעשה".