לאחר שרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו נחקרה היום (רביעי) בפרשת מעונות ראש הממשלה, חושף הערב עיתונאי חדשות 2 גיא פלג פרטים חדשים מחדר החקירות. על פי הדיווח של פלג, החקירה עסקה בהשלמות חקירה שנגעו לעניין הזמנת הארוחות למעון הרשמי. נתניהו נשאלה מדוע הזמינה ארוחות מבחוץ, בזמן שהייתה מבשלת בבית ראש הממשלה. נתניהו ענתה: "לא הזמנתי, לא הייתה מבשלת, וזה בכלל לא ענייני איך מספקים אוכל לבית ראש הממשלה". כשנשאלה מי הזמין את הארוחות ענתה: "צדיק הדור - מני נפתלי".



כזכור, נתניהו נחקרה הערב במשך כשעתיים במטה יחידת להב 433 במסגרת פרשת מעונות ראש הממשלה, ככל הנראה מדובר בפעם האחרונה שבה היא נחקרת בפרשה זו. את הזמנתה למתן העדות, כפי שנודע למעריב, ביקשה פעם נוספת הפרקליטות לצורך השלמה, ככל הנראה סופית, של החקירה בטרם יועבר התיק להחלטה המכרעת של פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה (היועמ"ש) אביחי מנדלבליט, זאת לנוכח ממצאי החקירה והמלצת הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגדה בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בשלוש פרשיות שונות.



מני נפתלי בהפגנה ליד בית היועמ"ש. צילום: אבשלום ששוני
מני נפתלי בהפגנה ליד בית היועמ"ש. צילום: אבשלום ששוני



עוד עלה אז כי התשתית הראייתית התגבשה כנגד נתניהו ושלושה עובדי המעון בנוגע לשלוש פרשות האחת הוצאות בגין ארוחות שף שהוזמנו כביכול לבית ראש הממשלה ומומנו מקופת המדינה , מטפלת שהוצמדה לאביה של נתניהו ואשר שכרה שולמה כחלק מהוצאות מעון ראש הממשלה כביכול וכן הוצאות פרטיות שצורפו למסגרת ההוצאות בבית המעון. 



עתה, מתכוונים במשטרה להעביר את החומר החדש לעיון הפרקליטות, כאמור. בכל מקרה, אם יוחלט על הגשת כתב אישום תאפשר הפרקליטות לגברת נתניהו לקיים הליך שימוע בטרם יוגש כתב האישום בפועל.



כזכור, כבר בחודש אפריל הבהירו גורמים בפרקליטות כי בכוונתם להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה בגין חלקה בפרשה, זאת בהסתמך על מסקנות וממצאי החקירה שניהלה המשטרה ושלוותה על ידי הפרקליטות.