אישה בשנות ה-40 לחייה נפצעה הערב (שלישי) באורח בינוני לאחר שרכב פגע בתחנת אוטובוס בצומת בר אילן בגבעת שמואל, שבו היא הייתה. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום התאונה והעניקו לפצועה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים תל השומר כשהיא סובלת מחבלות ראש וגפיים, וזאת כתוצאה מקריסת התחנה על ראשה. 



בסמוך לתחנת האוטובוס נמצא רכב עם פגיעה בצידו, אך הנהג מכחיש כי היה מעורב בתאונה, וטען כי רכב אחר פגע בתחנה והוא התנגש בתחנה לאחר שהיא התמוטטה, בשלב זה המשטרה מנסה לברר את נסיבות המקרה וחסמה את כביש 4 לתנועת כלי רכב. כמו כן, ביקשה המשטרה מציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.



תחנת האוטובוס שקרסה במחלף, בר אילן, צילום: חנינה סיידל, תיעוד מבצעי מד"א
תחנת האוטובוס שקרסה במחלף, בר אילן, צילום: חנינה סיידל, תיעוד מבצעי מד"א



רק לאחרונה אירעה תאונה קשה בכביש 4 בסמוך למחלף בר אילן, כאשר משאית אשר נשאה עליה מנוף שלא קופל כהלכה פגעה בגשר מעל הכביש שהתמוטט עליה. בתום מאמצים שנמשכו מעל לארבע שעות, כוחות החילוץ וההצלה הצליחו להגיע אל נהג המשאית שנקלע תחת הריסות הגשר בכביש, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. בניגוד להערכות שהיו במהלך האירוע, ההרוג היה לבדו במשאית ולא היו נפגעים נוספים כתוצאה מקריסת הגשר.



מדוברות כיבוי האש נמסר כי במהלך החילוץ פעלו במקום 13 רכבי כיבוי מבני ברק ורמת גן, מנוף גדול הובא למקום על מנת להרים את הגשר ולאפשר את חילוץ המשאית. לוחמי האש אף קדחו חור בקורת הגדר כדי להשחיל דרכו כבלים באמצעותם המנוף הניף את הקורה וכך חולצה המשאית ולנסות ולהציל את נהגה, אך כאמור, למרות המאמצים הוא נהרג באירוע הקשה.