עורך הדין יוסי כהן, שמייצג את משפחת נתניהו בתביעה שהגישה נגדם שירה רבן בנוגע לתנאי העסקתה הפוגעניים לטענתה בבית ראש הממשלה, התייחס לטענותיה וטען כי מדובר בקנוניה שמטרתה הייתה להגיש תביעה נגד המשפחה. "שירה רבן לא מדברת מדם ליבה", טען כהן בראיון עם עודד בן עמי בערוץ 2 והוסיף: "היא שקרנית חסרת לב ומצפון". 

כהן הוסיף וטען כי בכוונתו להגיש נגד רבן תביעה נגדית, שתהיה לטענתו "תביעה מאוד קשה. לא נוותר עד שהתובעת תבוא ותצהיר שהיא בדתה דברים", הבהיר עורך הדין. "תשמע אני אומר לך ששירה רבן שקרנית. אין מצב שהיא הבינה בכלל מה שהם כתבו בכתב התביעה. גם השופט וגם אני לא הבנו". "אני בדקתי את הטענות. האישה התובעת היא שתולה, היא מדברת מכספו של מישהו. אחר זו הנחה שלי מכיוון שכל האינדיקציות מראות שנעשה מלכתחילה מעשה כדי להוציא תביעה".

"בכתב התביעה טענה שהיא נסה על נפשה אבל טוענת שהיא החליפה בגדים. אז מי שנס על נפשו, מחליף בגדים? אדם שחש אימה מחליף בגדים? זה שקר כי היא ירדה למטה וישבה ודיברה עם עובדים במעון", הוא הוסיף. "תחקרתי את כל עובדי המעון, וכולם הסבירו לי מה שקרה בפועל. הם עמדו פעורי פה מול הגרסה של רבן".