דרמה בשדה התעופה בקליפורניה הסתיימה בהרחקת נוסע מהמטוס והורחק לשנה משדה התעופה, לאחר שעשה משהו ממש מגעיל בשירותי המטוס. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הנוסע, דנטה בנסיבנגה, 58, החל לעשות צרות עוד ברגע שהגיע לנמל התעופה הבינלאומי של דרום מערב פלורידה. 

על פי חדשות NBC2, בעודו ממתין לתורו לעלות לטיסה למישיגן של חברת Spirit Airlines, הוא נרדם בשער, ואנשי הצוות סיפרו שהדיף ריח חריף של אלכוהול. לאחר שכל הנוסעים עלו למטוס, אנשי צוות מהמטוס יצרו קשר עם שדה התעופה, ואמרו כי דנטה הטיל את מימיו על כל תא השירותים. בעוד שמשטרת שדה התעופה הוזעקה למקום, דנטה התבקש לרדת מהמטוס ולא הפסיק לקלל בדרכו החוצה.
 

הנוסע השיכור  דנטה בנסיבנגה. צילום מסך
הנוסע השיכור דנטה בנסיבנגה. צילום מסך



כשפגש סוף סוף את המשטרה, ביקש להגיש תלונה על מה שנעשה לו ועל כך שהעזו להגיד שהוא שיכור. הוא אמר שהוא מוכן אף לעבור בדיקת אלכוהול כדי להוכיח את חפותו, אך השוטרים הריחו אותו ואמרו שאין צורך בכך. גם לאחר ששיבצו אותו בטיסה ליום המחרת, דנטה המשיך לקלל את אנשי הצוות ולצעוק עליהם. הוא סרב לעזוב את המקום, גם כשהשוטרים אמרו לו שייעצר אם לא יעזוב.

על פי abcactionnews, בשלב זה הוא שם ידיו מאחורי גבו ואמר, "אני לא הולך, קדימה שימו עלי אזיקים". השוטרים הקשיבו לדבריו ועצרו אות על השגת גבור והתנהגות פרועה תחת השפעת אלכוהול במקום ציבורי. כמו כן, נאסר עליו להגיע לשדה התעופה למשך שנה, אלא אם כן מדובר בעניין פורמלי או עסקי. הוא נעצר, אך שוחרר זמן קצר לאחר מכן בערבות של 2,250 דולרים.