שרת התרבות והספורט, מירי רגב, אמרה הבוקר (שני) כי הגעתם של נבחרת ארגנטינה ושחקנה ליאו מסי לישראל יסייעו להסברה הישראלית, ודחתה את הדיווחים לפיהם כוכב הכדורגל יסרב ללחוץ ידיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם שרים. השרה אמרה בראיון לגלי צה"ל כי השחקן יגיע "לנשק את הכותל" והוסיפה כי "נחכה לו ונראה מי ילחץ ידיים למי".

"אני מבינה את השיגעון הזה סביב מסי, אני מבינה את  את האהבה הזאת ואת הרצון של הישראלים להיות חלק מהמשחק הזה. הלוואי שהיה לנו אצטדיון שהיה יכול להכיל את האלפים שרוצים להגיע למשחק", אמרה רגב על ההחלטה לערוך את המשחק בירושלים ולא באצטדיון "סמי עופר" בחיפה. "זה ממש לא מעניין מה היה קורה בחיפה. כשמסי ונבחרת ארגנטינה מגיעים לישראל לפני המונדיאל, זה ברור שהם ישחקו בירושלים".

השרה רגב הוסיפה: "כשאנחנו נלחמים על מעבר של שגרירויות לירושלים, אין בכלל שאלה. אחד השחקנים הפופולריים בעולם, שיש לו מיליארד עוקבים, בוודאי שנכון לראות אותו משחק בירושלים. איזו הסברה טובה יותר יש לנו מזה? הוא מגיע לארץ לא בגלל שיש לנו משהו מיוחד חוץ מהכותל, שזה הדבר הגדול ביותר שיש, הוא מגיע לנשק את הכותל".

שרת התרבות והספורט דחתה את הדיווחים לפיהם הכוכב הבינלאומי מסרב ללחוץ ידיים עם נתניהו ועמה. "אני לא יודעת מה זה הוא לא רוצה. אני לא מכירה את זה, לא שמעתי על זה מהיזם", אמרה רגב. "אני ממש לא אכריח אותו, אין לי שום כוונה להכריח אף אחד לעשות כלום. מבחינתי, הדבר החשוב הוא שנבחרת ארגנטינה ומסי לפני המונדיאל מגיעים לישראל ומשחקים בירושלים. ירושלים על המפה, בעידן הזה שיש בו BDS, בעידן הזה אין דבר חשוב מזה. נחכה למסי ונראה מי ילחץ ידיים למי".
השרה הגיבה גם לדיווח לפיו 200 כרטיסים הוקצו במיוחד לרכישה עבור עובדי משרד התרבות והספורט. "ועד העובדים וההנהלה, ללא קשר אליי, החליטו לשלם מכיסם הפרטי עבור 200 כרטיסים. אם אתה שואל אותי, הם החליטו לוותר על זה בעיניי לא בצדק", אמרה רגב. "מה קרה? משרד התרבות והספורט מקדם את הספורט בישראל. הם לא קיבלו פרוטקציה, הם לא קיבלו שקל הנחה על הכרטיס הזה".

"אני רוצה לראות אירוע של משרד המשפטים, התיירות או הבריאות, שעובדי המשרד לא יכולים לקחת בו חלק", הוסיפה. "זה עיניים צרות, זו רעות. אני לא התערבתי בזה. אני לא מבינה מה הסערה הזאת על 200 כרטיסים, אני לא מבינה מה לא בסדר. מה ההיסטריה הזאת?".