"הקצינה מעולם לא פנתה לדוברות המשטרה בבקשה כלשהי לראיון", כך הגיבה משטרת ישראל, זאת כמענה לפרסום במעריב לפיו תאגיד השידור הציבורי הגיש עתירה נגד המשטרה בדרישה שתאפשר לו לראיין את הקצינה צ', שהוטרדה מינית לכאורה על ידי ניצב רוני ריטמן. היום (שני) הגישה הקצינה צ' שצורפה כמשיבה לעתירה, את תגובתה המעלה תהיות על גרסת המשטרה.



באי כוחה של צ', אפרת גלר ניצן וחי בר-אל מסרו בשמה כי "המשיבה מעוניינת להתראיין ולהשמיע קולה שנמנע ממנה כבר למעלה משנתיים ימים". עורכי הדין צרפו אסמכתאות המוכיחות כי צ' אכן ביקשה להתראיין מספר פעמים אך בקשותיה נדחו. בתאריך 27.12.15 מפכ"ל המשטרה כתב: "לגבי פניית הקצינה המבקשת להתראיין בתקשורת, היות והיא נמצאת בבירור משמעתי, אין שום מקום לאשר ראיון תקשורתי עד לסיום ההליך".



בתגובה לבג"ץ טוענים באי כוחה של צ' כי הקישור בין תלונתה במח"ש לבין ההליך המשמעתי נגדה הוא בבחינת חוסר תום לב מובהק, כיוון שאין כל קשר בין שני הדברים וכפי שכבר הכריע בג"ץ וכיוון שאין בכוונתה להתראיין בנושאים שאינם קשורים ישירות להטרדה המינית שעברה.



עוד נטען בכתב התגובה כי "לא יעלה על הדעת כי ימנעו מהמשיבה להשמיע את קולה במשך תקופה כה ארוכה". באי כוחה של צ' טוענים כי המשטרה מתעמרת בצ' רק בגלל שהחליטה להתלונן נגד ריטמן. עוד הם קובלים על כך שמצד אחד לקצינה המתלוננת אסור להתראיין אך מן הצד השני "המשטרה והבכירים העומדים בראשה משמיצים את המשיבה מעל לכל במה אפשרית". הם מציינים שני ראיונות שנתן המפכ"ל ובהם העלה פקפוק בגרסת הקצינה. וכך גם דוברת המשטרה נצ"מ מירב לפידות שתקפה את הקצינה צ' בראיונות בתקשורת. 
 
לאור כל זאת, תומכת צ' בעתירת תאגיד השידור הציבורי הדורש לחייב את משטרת ישראל לאפשר לה להתראיין בכל הנוגע להטרדה המינית שחוותה מצד ניצב ריטמן.