זעם בימין סביב התנהלות הקהל בעצרת הזיכרון ליצחק רבין: חברי כנסת ואישי ציבור תקפו הערב (שבת) את פעילי השמאל שהשתתפו בעצרת השנתית לזכר רצח ראש הממשלה וקראו קריאות בוז לעבר השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי שנשא דברים באירוע. שר החינוך נפתלי בנט צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי אנשי ימין צריכים להדיר רגליהם מהאירוע, והשרה לענייני גמלאים גילה גמליאל הוסיפה כי מדובר במחזה מביש. 



ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "מצער שהפכו את עצרת הזיכרון לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז״ל לכנס פוליטי. אלה שרוממות חופש הביטוי בגרונם מנסים להשתיק כל מי שלא מסכים איתם".





בציוץ שפרסם בנט, אמר השר כי "הפגנת שמאל מבישה. קריאות בוז נגד הנגבי. לא הימין רצח את רבין אלא יגאל עמיר. כמנהיג הימין שמתנגד למדינה פלסטינית נמאס לי מהאשמות השווא השנתיות של השמאל", בנט הוסיף כי "ימנים לא צריכים לבוא להפגנה שמטרתה הוקעת הימין. הלקח של השמאל הקיצוני: הימין אשם. הלקח שלי: לא לאלימות ולא למלחמת אחים. תבחרו".




חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני), בשונה מיו"ר מפלגתה, בחרה לענות לבנט וכתבה כי זה "עצוב ששר החינוך לא רואה לנכון להתייצב בעצרת לזכרו של רבין גם ללא הזמנה, כאחד האדם, מבלי לנאום על הבמה - פשוט כדי להזדהות גם עם החלקים בעם שהוא לא מסכים איתם, לתת לגיטימציה לביקורת ולפעול באמת למען האחדות". עוד טענה שפיר כי "מה בנט עושה במקום? ממשיך להסית, בכל הכוח. כל כך מתביישת בשר החינוך שלנו".





השרה גמליאל צייצה גם היא ואמרה כי מה שאירע בכיכר היו "מחזות מבישים הערב בכיכר רבין. חבורת צעקנים אנטי דמוקרטית שלא מכבדת שר נבחר בממשלה. ואחרי זה הם מטיפים לנו על פילוג וסובלנות". 



כזכור, במהלך עצרת הזיכרון לרצח רבין שנערכה הערב, אלפים מהמשתתפים קראו קריאות בוז לעבר הנגבי, וטענו כי השתתפותו באירוע, לאור מה שהם הגדירו כהשתתפותו בהסתה נגד ראש הממשלה המנוח מהווה עלבון, וכניעה, וקראו לו להתנצל ולרדת מהבמה. השר הנגבי עצמו אמר לאחר הנאום כי הוא "מאושר שהגעתי לעצרת, מאוד היה חשוב שהימין יאמר את דברו באירוע. רצח רבין היה טראומה לכולנו, ולא נפקיר את זכרו לאלה שחפצים להרבות מחלוקת".