יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) התייחס הבוקר (חמישי) בכאן רשת ב' להחלטת ועדת גולדברג להעביר את המפכ"ל המיועד משה צ'יקו אדרי פוליגרף וטען כי ההחלטה לא נמצאת כלל בסמכות של הוועדה: "יש חוק. אם רוצים להביא למשטרה מישהו מהעולם העסקי, הוא צריך לעבור פוליגרף? שופטי העליון לא עוברים פוליגרף, גולדברג עצמו לא עבר פוליגרף. אני לא מתעסק באם המפכ"ל המיועד צריך או לא צריך לעבור בדיקה. אם אתה רוצה, תשנה את החוק". 


 


לדבריו, "אין לנו מפכ"ל מיועד כבר הרבה זמן בגלל הדבר הזה. הממשלה לא שולטת כמעט, לא מקבלת החלטות. נבחרי הציבור סורסו כמעט מכל קבלת ההחלטות. זה המצב. תראו את זילבר בוועדת הכנסת, תראו איך היא מדברת".

באשר למצב החדש שנוצר בכנסת לאחר פרישתו של אביגדור ליברמן מהממשלה, והתייצבות הקואליציה על 61 מנדטים, אמר אמסלם כי "זה היה המצב גם בתחילת הקדנציה. אני רוצה להזכיר שרבין העביר את הסכמי אוסלו באותו מצב, לכן באופן טכני זה אפשרי. במצב כזה, על כל אחד מוטלת אחריות, ולכן כולם יגיעו. אם מישהו לא מגיע זה פותח את החדשות".
באשר לפרסום המלצות המשטרה לפיהם יש להעמיד את שר הפנים אריה דרעי לדין, אמר אמסלם כי "יש 350,000 תיקים בשנה שנפתחים במשטרת ישראל. כ-35,000 הם מעבירים לפרקליטות, ברובם עם המלצות. הפרקליטות הולכים לבתי המשפט עם 3,500. עם 90% מהתיקים לא קורה כלום. בכל מקום מקצועי, אם אתה מפשל, מדברים איתך ואולי אפילו מעבירים אותך תפקיד. במשטרה אין דבר כזה, אף אחד לא בודק אותם. מדובר בחיי אדם". 
 
באשר לסקרים האחרונים, שמראים כי המחנה הציוני מצליח להתקרב ואף להשתוות לליכוד במידה והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יצטרף, אמר אמסלם כי "הכל תלוי בליכוד. אני חושב שראש הממשלה נתניהו הוא מנהיג בשיעור קומה שאף אחד לא מגיע לרמתו בכל תחום, בין אם ביטחוני, בינלאומי או כלכלי. גם אם יש ביקורת כזו או אחרת, בסופו של דבר, כשאתה סוכם את המכלול, הוא מנהיג שאף פעם לא היה בישראל. לכן בני גנץ לא מטריד אותנו".

לסיום, התייחס לדבריה של שרת התרבות מירי רגב על "נאום הכלניות" של בני גנץ, שקשרו בין דבריו לבין מותו של הילד בן ה-4 דניאל טרגרמן בשדרות במהלך מבצע צוק איתן. אמסלם לא תמך בדבריה ואמר כי "אני בוודאי רואה אותו כאיש רב זכויות במדינת ישראל. אם הוא ירצה להצטרף לליכוד, אז אהלן וסהלן. אם הוא לא ירצה, גם טוב".