שיגעון חג המולד אוטוטו יתחיל לשטוף את העולם הנוצרי, אבל יש כבר כאלה שהחלו להתכונן לקראת האירוע. אחת מהן היא רעיית נשיא ארצות הברית, והגברת הראשונה, מלניה טראמפ, שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה עם עשרות עצי אשוח, צבועים בצבע אדום, אשר נמצאים במסדרונות הבית הלבן. הגולשים שנחשפו לתמונה הזאת, כמובן שלא נתנו לאירוע לחמוק מתחת לרדאר וגם טל ואביעד התייחסו לכך הבוקר (חמישי) בתוכנית שלהם ב-99FM.



בתחילת השיחה תהה ברמן "למה צריך חודש לפני להכין את זה? זאת הגזמה. בכלל, איך אין עוד מחאה נגד עצי האשוח. כמה מיליוני עצים נכרתים כל שנה. לא אמורה להיות מחאה נגד הכריתה הזאת? זה משהו חי".
אביעד: "אין דין עצים כדין חיות. בואו לא נשתגע. מגדלים את זה בשביל זה בלבד".

טל: "אנחנו בעידן קצת יותר אקולוגי"
אביעד: "נעים לגלות שבכל הדתות המסורת גוברת על ההיגיון. כשזה מגיע למסורת מופעל אצלנו החלק הפחות צלול בריא והגיוני".
טל: פה אתה צריך להסביר לאנשים כמה זה לא מוסרי לקחת תרנגולת ולשחוט אותה. בארצות הברית זה קורה עם התרנגול הודו בחג ההודיה. לגבי מלניה, היא מילאה את הבית בעצים. הגולשים ברובם כינו את זה גרנדיוזי". 
אביעד: "יש תמונה שלה במסדרון בבית הלבן, טורים של עצי אשוח לידה. יש בזה משהו רוסי, כאילו היא צועדת בקרמלין. זה נראה לא טוב. יחסית לברק ומישל אובמה, שהיו עושים רק אחד, שלא יהיה אקולוגי. פה זה תודעת שפע. זה מגעיל".
טל: שדרת האשוחים הזאת היא עם קונוטציה לא בריאה. אנשים הסבירו שזה מזכיר להם מאוד את "סיפורה של שפחה". זה אדום של "של-אלפרד". אגב, האדום הזה נראה קצת קשוח. באירופה זה מסמל דבר רע, כי זה אומר שהעץ חולה". השניים התייחסו בהמשך כמובן גם לבעלה, דונלד טראמפ, שספג מהם מספר עקיצות.

האזינו לקטע המלא