ג'ון קלי, סגן ראש הסגל בבית הלבן, צפוי לסיים את תפקידו בקרוב בעקבות עימות עם מלניה טראמפ, רעייתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כמו גם עם בכירים בבית הלבן, כך מסרו הערב (שלישי) מקורות יודעי דבר ל-NBC. בתוך כך, ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי טראמפ החליט להחליף את מזכירת ביטחון המולדת של ארה"ב, קירסטן נילסן, הידועה כמקורבת לקלי. 

ניק איירס, ראש המטה של סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, נחשב למועמד בכיר לתפקיד, אמרו שלושה מקורות ל-NBC. שני פקידים בבית הלבן סיפרו לכלי התקשורת האמריקאי כי הגברת הראשונה של ארה"ב סיפרה לבעלה בתחילת 2018 כי קלי דחה שוב ושוב את בקשותיה לקדם חלק מעוזריה, גם לאחר שקיבל הוראה מנשיא ארה"ב לעשות כך. 
בתוך כך, לפי גם מזכירת ביטחון המולדת, נילסן, כאמור, צפויה לעזוב את תפקידה. טראמפ שיבח את נילסן במהלך הקיץ, לאחר שהגנה על מדיניותו בנושא מדיניות ההגירה שלו, המכונה "אפס סובלנות". 

בתחילת החודש שעבר דווח ב-Busines Insider כי הנשיא האמריקאי ניסה, לכאורה, לפטר את ראש הסגל בבית הלבן, אך ככל הנראה לא הצליח לעשות זאת בשל העובדה שקלי הוא זה שאחראי על פיטורי העובדים בבית הלבן, והנשיא לא מצא אדם שיעשה זאת במקומו במקרה הזה.