בעיקר בישראל, אין מי שלא נתקל בפוסטים דביקים של הצעות נישואין כל שני וחמישי, שכוללים תמונה של הטבעת לצד הכיתוב "היא אמרה כן/ אמרתי כן". כמקובל בנסיבות כאלו, זה לא באמת משנה מה אתם באמת חושבים, אתם מחויבים להגיב בשמחה, ואם אינכם שמחים אתם צריכים לשמור זאת לעצמכם. כמובן שהתנהגות זו לא כוללת הצעות נישואין שנויות במחלוקת, ואם אתם נתקלים באחת כזו תרגישו חופשיים להגיד כל מה שעל לבכם.



לאחרונה אישה שיתפה הצעת נישואים כזו בפייסבוק וזעזעה את הגולשים, שלא חסכו ממנה את מה שהם באמת חושבים על כך. בפוסט שלה, כתבה הכלה לעתיד שבן זוגה הציע לה נישואים על ידי כך שהחביא את הטבעת על איבר מינו. היא שיתפה גם התמונה של הטבעת על ידה והסבירה: "אתמול בלילה הוא ביקש ממני לבצע בו מין אוראלי. שמתי את ידי על איבר מינו, וזה מה שמצאתי שם. הוא באמת בגדר ברכה בחיי, לא הייתי יכולה לבקש משהו טוב יותר". 


ההצעה שזעזע את הגולשים. צילום: פייסבוק
ההצעה שזעזע את הגולשים. צילום: פייסבוק


האישה האלמונית אף טענה שהיא נמצאת ב"מערכת יחסים מושלמת", וחלקה טיפים עם נשים שמחכות להצעה: "אל תצאו עם מישהו שהוא מרושש, ואם תבצעו בו את המין האוראלי הכי טוב שהיה לו, ואם תבשלו לו, אולי גם אתן תקבלו טבעת 1.6 קראט". הצעת הנישואים ההזויה הזו שותפה בקבוצת פייסבוק שעושה שיימינג לחתונות, ששמה "thats it, I'm wedding shaming".

באופן מובן לחלוטין, הגולשים מיהרו להביע את הזעזוע שלהם מההצעה, בתקווה שמילותיהם יגיעו אל הכלה הטרייה. "בבקשה תחטאי את הטבעת!", כתבה גולשת מודאגת, ואחרת הסבירה ש"הקאתי קצת בפה". גולשים רבים תהו איפה בדיוק הצליח בן הזוג להחביא את הטבעת, ורמזו לכך שאיבר מינו אינו גדול: "איפה זה היה? אם זה היה על איבר המין שלו, כנראה שאלו יהיו נישואים מאוד לא מספקים".

היו מי שהציעו שאולי הוא החביא את זה במכנסיים שלו, ושזה לא באמת היה על איבר מינו. אחרים אף הרחיקו לכן והטילו ספק בסיפור, בטענה שמדובר בפייק ניוז: "היא בטח המציאה את זה כדי לזעזע". כנראה שלעולם לא נוכל לדעת זאת.

via GIPHY