כלה מאוסטרליה, ככל הנראה בעלת המזל הגרוע ביותר בהיסטוריה, גילתה כי הסטוץ שלה בעבר הוא אבא של בעלה, טוני. בפוסט שהעלתה לאתר Kidspot, היא חשפה איך הכירה את האב, מרטין, וכן את הרגע המביך בו שניהם נפגשו שוב, שבועות ספורים לפני חתונתה. השניים הכירו לפני שפגשה את טוני, בתקופה שבה נהגה לצאת עם גברים שגדולים ממנה בכמה וכמה שנים: "תמיד נמשכתי למבוגרים, אני מניחה שיש מי שיגידו שיש לי תסביך אב. אני פשוט אוהבת את החום והאהבה שמעניק מאהב מבוגר ושיער אפור תמיד עשה לי את זה".



היא המשיכה וכתבה שמרטין התגרש מאימו של טוני כשהיה נער, ומאז הפליג ביאכטה שלו ברחבי העולם. כמו כן, הוא גם פיתח חיבה לנשים צעירות, אחת מהן הייתה הכלה האלמונית. הם נפגשו כשהגיעו לצפות במירוץ ושניהם היו מאוד שיכורים, והמשיכו משם ללילה רווי חוויות בביתו של מרטין. מאז, הם לא נפגשו יותר, עד לאותו ערב מביך בו טוני הכיר לה את אביה.



האבא של החתן התגלה כסטוץ של הכלה. אילוסטרציה: פיקסאביי
האבא של החתן התגלה כסטוץ של הכלה. אילוסטרציה: פיקסאביי


האישה המוטרדת הסבירה שלא זכרה הרבה מאותו ליל תענוגות עם מרטין, מלבד ההתגנבות שלה החוצה מביתו באמצע הלילה. היא גם לא זיהתה אותו בתמונות מהאלבום שהראה לה טוני. לפני המפגש עם מרטין, הוא אמר לה "אני צריך להזהיר אותך, אבא שלי אוהב צעירות". באותם רגעים היא צחקה ולא חשבה על כך יותר מידי, אולם ברגע שהוא עמד בפתח ביתם, יחד עם זוגתו הצעירה, היא מיד הבינה שזה הוא.

"יכולתי לראות שגם הוא זיהה אותי", כתבה. "חייכתי בנימוס, הושטתי יד ללחוץ את שלו ואמרתי 'נעים להכיר אותך, טוני סיפר לי עליך כל כך הרבה'".

למרבה המזל, מרטין הפליג משם מיד לאחר החתונה, וככל הנראה לא סיפר על הקשר שלהם לאיש: "זה היה לפני ארבע שנים, ואף אחד מאיתנו לא אמר כלום למישהו מהמשפחה. לפחות כך נדמה לי, כי הם לא מתייחסים אלי בצורה משונה. הם באים לבקר פעם בשנה ואני צריכה לחייך בנימוס במהלך ארוחה או שתיים, אבל זה מחיר נמוך לשלם עבור שמירת הסוד הזה".