התקרית בה מרצה באוניברסיטה העברית בירושלים העירה לסטודנטית שהגיעה על מדים לקורס, לאחר שסבלה מהתנכלויות מסטודנטית ערבייה במהלך השיעור ואמרה לה שהיא "לא יכולה לצפות שיתייחסו אליה כאזרחית", ממשיכה לעורר הדים. השדרן דידי הררי זעם במהלך תוכניתו ב-103FM ואמר: "תארו לכם את המצב ההפוך, למשל, בירדן. אם סטודנטית ירדנית הייתה מעירה לסטודנטית אחרת על למה היא עם מדים בכיתה, היו תולים אותה בהפסקה".

הררי הוסיף: "הכתבה שפורסמה על החיילת באוניברסיטה העברית שהגיעה על מדים לשיעור, כנראה בזמן שירות מילואים, וסטודנטית ערבייה שהייתה איתה באותו קורס העירה לה על כך שהיא באה לבושה במדי צה"ל. לא מספיק זה, והמרצה בקורס הזה מוציאה את הסטודנטית הזו למסדרון ואומרת לה את לא יכולה להיות נאיבית ולבקש שיתייחסו אלייך כאזרחית כשאת במדים, את חיילת בצבא של ישראל ויתייחסו אלייך בהתאם, כך אמרה המרצה ד"ר קרולה הילפריך. יתייחסו אלייך בהתאם אומר מבחינתנו יתייחסו אליה בכבוד כפול ומכופל שהיא חיילת ועושה מילואים ועוד באה לקורס באוניברסיטה".

"זה כבוד ללבוש את המדים הללו בישראל, ואני לא מבין את האוניברסיטה שהמרצה והסטודנטית הערבייה עדיין שם" אמר הררי והוסיף: "פשוט חוצפה שאני לא מבין לפעמים. אני אומר לעצמי אלוהים ישמור, מה יהיה עם האובר דמוקרטיה הזו? מי היא אותה סטודנטית מבחילה, שתעיר לה שהיא באה עם מדים? מי היא? בישראל? בירושלים?".

 

כזכור, לאחר הסערה והדרישה לפעול בצורה משמעתית כנגדה, החליטה האוניברסיטה להוציא מכתב התנצלות, בו נכתב כי "בעקבות האירוע המצער שסבב סביב חיילים וחיילות הלומדים באוניברסיטה, אנו מבקשים להבהיר באופן חד משמעי את עמדת האוניברסיטה נושא. העברית גאה בכך שבין הסטודנטים והסטודנטיות שלה יש חיילים וחיילות משרתים. אנו מקבלים אותם בשמחה לשורותינו בכל לבוש".