ציון אמיר, מבכירי עורכי הדין הישראלים בתחום המשפט הפלילי, חשף הערב (שני) בתכניתם של בן כספית ואריה אלדדב-103FM כי הוא שוקל להתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין, זאת לאחר התפטרותו של אפי נוה על רקע פרשת "מין תמורת מינוי". מלבד זאת, הוא התייחס לפגישת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, עם פרקליטי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר כי "קשה לי לראות שהיועמ"ש הופתע מאיזושהי טענה".



"אני מניח שהם קיבלו החלטה פנימית שלא תצא הודעה מפורטת על מה שנאמר שם", אמר אמיר בפתח דבריו, בהתייחס לפגישה המדוברת. "אם אני צריך לנחש, קשה לי למצוא איזושהי טענה מפתיעה". 



 


להערכתו, "הם דיברו על הוגנות ההליך ובשאלה האם עלולה להיות כאן פגיעה ברצונו של הבוחר כשרה"מ לא יכול להשיב. אני חושב שאם הולכים לפי השיטה המשפטית, קשה לי מאוד לראות שהיועמ"ש הופתע מאיזושהי טענה. ייתכן שדיברו על דברים שצריך לקחת בחשבון כמו שיקולים לא משפטיים, אלא כלליים - האם יש כאן התערבות ברצון הבוחר, והאם הגורל של המדינה תלוי בכך".

את דבריו חתם בהתייחסות לאפשרות שיציב את עצמו כמועמד לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין. "אני לא פוליטיקאי ולא יודע להיות. יש קריאה של אנשים שונים מתוך המערכת שקוראים לי לבוא ולעשות משהו, אז אני שוקל את זה ברצינות", אמר.