הרשויות בארגנטינה זיהו את גופותיהן של פרחיה סרוסי ולילי פרג, שתי האחיות שנרצחו במנדוסה בעת שביקרו את בנה של פרחיה, גיל פרג. הזיהוי נעשה באמצעות טביעות אצבע. על פי הדיווח בתקשורת הארגנטינאית, לילי פרג נורתה שלוש פעמים ואילו אחותה פרחיה הוכתה קשות. בנוסף, החוקרים הצליחו לקבוע כי אחד האקדחים שנמצא בביתו של גיל פרג שימש ביצוע הרצח. 



כזכור, לאחר כשבועיים של חיפושים, אותרו שלשום בלילה גופותיהן של האחיות בפינת החצר של גלעד פרג, כשהן קבורות בעומק של כמטר וחצי בתוך האדמה. שכנים שהתגוררו בשכונה בה התגורר החשוד דיווחו לאתר כי פרג עבר שינוי דרסטי ושינה את הופעתו החיצונית לאחר שנראה ברחבי השכונה כשמראהו מלוכלך ומוזנח. השכנים סיפרו כי לפתע מראהו נראה "שונה ללא השיער והזקן הארוכים". פרג גם העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו לאחר "המהפך" ובטרם הגיעו קרובותיו לבקרו.



פרג, שהוגדר "החשוד היחיד" בפרשה, נעצר שלשום והחליט לפתוח בשביתת רעב. הוא ממשיך לטעון לחפותו. בחיפוש בביתו של פרג נמצאו כלי נשק רבים, תחמושת וסכום רב במזומן, כמו גם חיות מתות בחצר הבית. פרג הוא גם האיש האחרון שראה את שתי הנעדרות - ובעדותו במשטרה טען כי ליווה את שתיהן לתחנת אוטובוס לאחר שביקרו אותו בביתו.



אתמול קיים משה פרג, אחיהן של הנרצחות, מסיבת עיתונאים, בה אמר כי "יש לי אחיות טובות, נשמות, שאני לא מבין איך הגיעו לאסון כזה בתוך המשפחה", אמר פרג בפתח דבריו, והוסיף: "זה נראה כמקרה של פסיכופט וגאון גם יחד, אני לא יודע לשים את האצבע מה קרה לו באותו רגע קריטי. גיל הוא גאון שהשתבשה עליו דעתו. צר לי על אחיותיי, שהן נשמות טהורות שכל שרצו היה ל עזור לו".

כשנשאל מה לדעתו היה המניע לרצח המזעזע, אמר: "אין לי מושג וקשה לי להאמין שזה קשור למערכת היחסים בין פרחיה לגיל. הוא גאון-פסיכופט ואני רק יכול להניח שמדובר במשהו שהתלקח באותו הרגע". עוד הוא סיפר כי לאחר היעלמות אחיותיו, הוא חשב לכל אורך הדרך שגיל הוא לא הרוצח. "חשבתי שאולי זה אנשים אחרים שהוא היה איתם בקשר. המשטרה חשדה בו מהרגע הראשון".

לדבריו, גיל גר במנדוסה כבר כעשר שנים והוא בעל איטלגנציה גבוהה. הוא הגיע למדינה לאחר שהפסיד כסף רב בהימורים באינטרנט: "גאון של ממש, הוא היה סטודנט לתואר ראשון ושני בטכניון. אבי אהב אותו מאוד ושימש לו דמות אב, לאחר שאביו עזב אותו. אחרי שאבי נפטר חל בו שינוי בהתנהגות והתפתחה אצלו הפרעה נפשית. הוא גאון שהשתבשה עליו דעתו".